De hoogste kilometerstand?
Ik ben wel is benieuwd wie er hier de hoogste kilometerstand heeft natuurlijk wel verschil maken tussen benzine of diesels
het rode golfje 1.5 van mij heeft 276564 gedraaid wie bied er meer??????? heb trouwens net mijn nieuwe kenteken binnen 41-XL-VS Groeten Rob uit het mooie lemelerveld . |
Ik weet via berichten in tijdschriften dat een Duitser een paar jaar geleden met zijn Golf 1 uit `83, in `83 door hem nieuw gekocht, de 1.000.000 km heeft gehaald, met nog steeds de 1e motor! Dus je hebt nog ff te gaan...
edit: het was ook een 1500cc benzineblok. |
Quote:
ik heb helemaal geen zorgen meer :thumbup: |
|
1 miljoen kilometer and still going ......................
|
Quote:
Komt omdat het een 5 deurs is denk ik.... ik weet het zeker denk ik. :rolleyes: |
Die is goed, met hoge kilometer standen.
Volgens mij had de Caddy van ZOAB ook een dikke 7 ton gelopen (wel een diesel ;)) |
mijn oude golfje 2 met 1,6D had ruim 650k toen ie naar de pletter ging... helaas echt op zn eind het lieve beestje... :(
|
dat zijn de kilometertjes die ik wil zien
|
is geloof ik al is ooit een topic over geweest, kan 'm niet vinden. altijd leuk zo'n topic.
|
ja het kwam omdat ik laatst in de stad in een taxi zat merrcedes met 900.000 km zodoende ben ik wel es benieuwd hoe de golfies het uithouden.
groeten Rob |
Mijn TDtje is inmiddels vaak van eigenaar gewisseld en heeft helaas ook van tellerunit, maar volgens informatie van vorige eigenaren moet ie inmiddels ook over de 500.000 zitten. Chassis dan he....de rest is weinig meer origineel :)
|
golfje2 van de vrouw[1600 benzine RF]325.000 km
|
ik zag laatst zelfs in een uitzending op tv over een amsterdamse taxi chauffeur dat deze beste man 21 gouden speldjes had verdient. 1 gouden speldje stond gelijk aan 1 miljoen km rijden met dezelde taxi auto. het ging volgens mij om een mercedes 250 of 280 SE diesel.
|
Mijn Golf 1 GTI Pirelli met originele DX motor staat op 297.500.
|
mijn mk1 gti met DX motor staat nu net op 129 000km, en heeft zeker na de koprevisie nog een lange weg te gaan.
Mijn 5 deurs GLS automaat staat nu op 177 000km, en is in 1980 nieuw gekocht door ijn oma. Volgens mij heeft de auto minimaal 100 000km meer gelopen maar de tellerunit is ooit vervangen. grtn yal |
Quote:
21 000 000 km??? reken eens even mee.. als hij HEEL VEEL rijd komt hij misschien aan 2 ton per jaar.. verdomd ouwe chauffeur.. |
mijn MK2 Diesel staat op dit moment op: 365.000 en loopt nog als een zonnetje
paar weken geleden zonder problemen door de apk!! I Love This Car!! |
Quote:
inderdaad ja haha maar het ging erom dat als je met 1 blok 1 miljoen kilometer reed dat je dan een speldje kreeg. grtz |
Mijn geruimde golfje 2 gti uit 85 had 323.000 op de klok staan, heb het onderblok nog liggen en de cilinder wand en zuigers zien er echt nog super uit, alleen de keringen zijn eraan.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:42. |