Het grote "koop raak vanaf een knaak topic"
Wegens kleine garage-opruiming te koop:
Radiateur Golf I 1600, €10,- Kleppendeksel Golf II GTI EV 1800 (1) €7,50 Uitlaatspruitstuk + eerste stuk uitlaat Golf II GTI EV 1800, €15,- Koelwaterreservoirs, €5,-/stuk Mocht je iets nodig hebben bied maar raak, zijn allemaal vraagprijzen... :) Als het te lang blijft liggen gaat het naar de gemeentewerf!!! |
verkoop je ook alleen het linkerachterlicht?
|
Dan krijg je het rechtse er wel bij, :)!
In principe is/was het ook de bedoeling om het rechtse er voor niets bij te doen... Vandaar die €15,-... |
is die spinnekop van een EV ok te gebruiken op een DX in een golf 1? en zit er nog de schroef in om de co af te stellen? zo ja dan wil ik de spinnekop in onderdelen wel.
altijd makkelijk om de rest als reserve te hebben. |
Ik wil de kabelbomen graag, verzend je ze???
bij nader inzien wil ik de kaartenbakjes er ook wel graag bij.. |
@Dutchrebel:
Of deze spinnenkop ook te gebruiken is voor een DX durf ik niet te zeggen, kun je het beste even bij de kenners navragen, :) @Dutchblade: Wil het best verzenden, maar het liefste heb ik natuurlijk dat je het op komt halen. Weet niet waar je vandaan komt...? Op de kaartenbakjes is al een optie, daarover wordt ik nog gebeld. Wat mij betreft heb je de tweede optie. Laat het je zo snel mogelijk weten! Groetzels, Ted! |
Kabelboom Golf II GTI EV 1800 (1), €2,50
Compleet en onverknipt? Bekabeling onder het dash, zit die er ook bij? Spinnekop compleet incl. alle leidingen? Zo ja, maak je even een compleet prijsje? Hoor het graag van je! Het liefst via PB! Groeten Johan |
Quote:
zou je dit ook kunnen verzenden, dan maak ik je het geld over.. mvg roger |
Heb je de achterlichten nog?
Van welk merk zijn ze? |
Achterlichten heb ik nog.
Van welk merk ze zijn weet ik niet, voor zover ik weet zijn het de originele... (Hella?) Ik zal van de week even kijken als ik thuis ben, dan laat ik het wel weten. |
ik heb intresse in die spinnekop? heb je die nog liggen?
|
Jep!
|
Up!!!
|
UP!!!
Nu ophalen voor weinig, maximaal een bakje Jupiler! ;) Alles op de foto's ligt er nog, behalve de twee zekeringkasten. |
Niemand iets nodig?
Aankomende zaterdag gaat het spul naar de gemeentewerf... |
... bijna zaterdag...
|
Nog steeds geen tijd gehad om het spul naar de werf te brengen...
;) |
heb je de rest van de motor niet meer? :D
|
Jawel, maar die staat nu samen met de Golf op een resto te wachten...
Heb er alleen de ruimte (nog) niet voor, :( |
Uppie!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:50. |