Chassis nummer Kever UPDATE !!!
may 1953 487 413
June 1953 501 382 Bron : Volksaddiction.nl Wat als een chassis nummer met 497 begint ? Zwitter of een Ovaal ? Ovaal ben ik blij Zwitter reuzeblij als een kind met 10 000 euro bij Toys R Us :biggrin: Andere site : 1952 428 156_______________ Last of the split dash in October 1953 575 414_______________ Last split rear window in March Bron : http://www.vintagepartsinc.com/Type1chassis.html Iemand ? |
Brainwave : bouwjaar en modeljaar ?
|
Een zwitter is een bril met een ovaal dashbashboard.
|
ze kunnen bij Gert het spijltje verwijderd hebben ?!
:D |
Precies Gert!
Gewoon een spijltje d’r in bakken en het een zwitter noemen! Er werd in het begin van alles door elkaar gebouwd dus niemand weet 100% exact wanneer wat werd veranderd.(ook al claimen sommige mensen van wel!) |
Via de verschillende kanalen ( o.a. Samba dot com ) was ik er een beetje achter dat het geen Zwitter is waarschijnlijk ..
Zit nog op antwoord te wachten of op het ori NL linnen kenteken ook een datum van afgifte staat . Ooit wel eens een linnen kenteken gezien maar niet op gelet . En originaliteit : die prijs ga ik nooit winnen met de Kevert . Daar gok ik ook zeker niet op Hij zit al helemaal in mijn hoofd .. Nu met het kenteken komt hij al weer wat aardiger dichterbij :) Hoe zet je eigenlijk het nummer over in deze bodem ? Overtikken werkt niet vrees ik .. Wie o wie ? |
Je hebt toch niet alleen het papiertje gekocht?
Je hebt ook het stuk plaat met het nummer nodig en die moet je dan inlassen. |
Stuk plaat is er helaas niet bij ..
Zelfde als met de '48er en '50e kenteken wat ik heb liggen . Laat ik wel een stuk laseren met hetzelfde soort type cijfer erin ;) |
Kenteken is afgegeven in juli 1953
Kan dus best nog een Zwittter zijn ;) Waar koop je die spijltjes ? LOL |
Quote:
Inderdaad !! Gewoon (netjes) een stukkie plaat op maat maken,dat erin (laten) lassen,en dan met slagcijfers/letters (vroeger hadden ze nl. niet anders!) je nummer erin kleunen !! :) btw;grote kans dat er ergens op Budel wel een spijltje te koop is/ligt !! :eek: |
Als je vrijdag gaat Kroel en je ziet een los spijltje liggen bel me dan ff .. ;)
Raampjes en rubbers zijn vast nog wel ergens imi te koop toch ? |
@ Rock Steady Crew;ik ga zaterdagochtend,vanuit Mierlo !!
(vrijdag wordt niks,want ik wil nog wat dagen overhouden om in Augustus 3 weken met de westy en vrouw en kind (let ook ff op de volgorde ;)) op vakantie te gaan !) |
Als je toch in Mierlo bent doe Hans dan de groeten !!!
Ik las de volgorde ja .. Bel me zaterdag maar op als je wat ziet .. geen idee wat die dingen kosten eigenlijk .. En als je die profsurf dwerg ziet : kick his nuts .. Snapt VA tenminste waarom LOL Zie je iig zondag |
Quote:
ehhh,zondag is het vaderdag (mijn tweede !!) dus dan benk lekker thuis ! ;) (we rijden zaterdag aan het eind middag weer terug ... ) Ben er dus alleen de zaterdag,maar ik zal voor je uitkijken naar een spijltje !! |
Heeeel misschien kom ik maandag die lading blauwe schroot bekijken die bij je op de zaak staat
Ronnie T zou ook komen . Vaderdag : doe ik al een paar jaar niet meer aan ;) |
Quote:
Je bedoelt toch niet Usertje-x z'n ride ?? :eek: |
Ja psies .. die bedoel ik juist wel
|
chemotje maakt zich weer druk om 'nummertjes' en 'spijltjes'...
schroef eerst dat ding nou eens inmekaar!!! dan heb je ook een 'ride' ;) ben er vanavond trouwens niet, volgens mij had jij toch ook geen plannen? |
beetje jammer als er een bril van 1 van de eerste ovaaltje word gemaakt.
en daarin tegen ovaal is het mooist. greeetzz aircooled |
All times are GMT +1. The time now is 19:28. |