Mijn 32b kombi omlaag?
tzt, als ie gespoten is etc, moet mijn 32b een stukje dichter bij de grond komen.
nu vond ik op ebay.de de volgende spullen: verlagingsveren 40mm v+a. http://cgi.ebay.de/H-R-Federn-VW-Pa...VQQcmdZViewItem is dit wat? en is het slim om hierbij gewoon de orgi dempers te houden? of kan ik dan beter gelijk dit sportdempsetje kopen? http://cgi.ebay.de/GT-Cupline-Sport...1QQcmdZViewItem of is het allemaal troep, en kan ik hier beter niet aan beginnen? 40mm is toch prima drempelwaardig? ik houd gewoon 13" lichtmetaal, geen pimpvelgen, lekker ouwe school. groeten! :rock: |
Dat cup setje heb ik ook en is prima! En met 40mm raak je niks hoor, heb nu zelf 60mm en raak ook niks.
http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=plekzat Is 13 inch niet wat klein met 40mm verlaging? Ik heb 60mm met 13 inch en dat vind ik persoonlijk nog al hoog. |
Ook ik heb dat GT-Cupline setje. Veren en dempers (wel de -60mm veren). En zoals Ernst ook al zegt; -60mm gaat prima! En zoals je al gezien hebt ;)
|
Ik had nog een vraag betreffende de verlagingsveren.
Ik rij momenteel een 32b en die rijdt erg lekker en comfortabel. ik rij per dag zo rond de 90 km voor werk. Omdat ik hem best zou willen verlagen vraag ik me af, Hoe rijdt dat nu met zulke verlagingsveren (-40mm) en blijft de rit nog steeds comfortabel genoeg? |
ik rijd wekelijks een km of 400 in mn Passat, waarvan 2 ritten van 150km.
de voorset die ik heb is top, achter van ebay waren de veren me te slecht, rijd nu weer orgi achteraan. veren waren vooral te hard op drempels bijvoorbeeld, kreeg je zon klap van achteren. ik ga met lekker weer de korte dempers icm de orgi veren doen, kijken of ie dan achter mooi lager is en even comfi rijdt! |
wat voor een set had je?
Ik ben aan het kijken naar H&R of eibach, is dat wat? |
Ik heb mijn 32B coupé momenteel voorzien van 60/40 H&R verlagingsveren, rij er al bijna 2 jaar dagelijks mee.
Ik ben van plan om deze veren eronder weg te halen om de originele veren te monteren. De reden is niet zozeer omdat ze me niet bevallen(drempels etc.. geen probleem), ik wil 'm gewoon weer op originele hoogte hebben voor weer meer comfort. Setje van 4 veren kostte me toen kleine €190,- Ze mogen nu voor €50,- weg. De set zit nu nog onder mijn auto dus de geïnteresseerde kan op onderstaande foto mooi zien hoe het staat. --Iemand belang bij deze set?-- |
best wel interessant, staat wel erg mooi!
je zegt zelf dat je weer origineel gaat rijden omdat je het meer comfort biedt, maar hoe rijdt het dan? stug en stoterig? |
Ja, het staat heel mooi, niks mis mee.
Vooral achter vind ik 'm iets te stug op drempels enzo, maar dat is te verwachten. Stoterig weggedrag valt wél mee. Toen ik ze dr net onder had, vond ik het super, maar na verloop van tijd raakte ik er op uitgekeken. Ik ga toch maar weer voor 100% originele hoogte met dito rijkwaliteiten. |
Veren zijn verkocht!
|
effe uit het stof ( kuch )
ik ben ook op zoektoch op een vw santana op zn muil te gaan leggen, en wil minimaal 60 mm zakken. voor de achterzijde heb ik al 2 schroefpoeten van een golf 3, maar voor de voorzijde raak ik de weg kwijt. Volgens deze advertentie : http://auto-onderdelen.marktplaats....b_click=1#photo zouden de schokdempers van de voorzijde van de santana gelijk zijn aan alle anders types die in deze lijst worden genoemd....???? ik zoek gewoon 2 kortere schokdempers voor de voorzijde om te kunnen gaan verlagen, wie kan mij helpen? |
Quote:
Lijkt wel op 32b dempers ja! volgens mij is dit het setje wat je zoekt! |
Daar is wel het een en ander over geschreven inmiddels. Wat heb je nodig, Audi veren, quattro toplagers en ingekorte (!) schokdempers. Achterkant kan idd met schroefset van Golf 2/3.
Die veren (-75mm) + toplagers heb ik thuis liggen... Volgens mij kom je morgen bij mijn auto kijken loco-vr6, dus als je interesse hebt kun je die er wel bijkopen. ;) Ik weet niet zeker of bovenstaande schokdempers ingekort zijn. Dat is wel een must als je meer dan 45mm verlaagd. |
Quote:
hahahaha, wereld is weer eens klein! ja ik sta morgen bij je, en die veren en toplagers zijn bij deze gereserveerd ;) |
All times are GMT +1. The time now is 13:41. |