![]() |
15 euro thread
- Dynamo 1900TDI (AHU) Valeo 028 903 025H 70A (beschadigde kunststof kap achterzijde, goed werkend
- Dynamo 1900TD (AAZ) Valeo 028903 025G 70A, zonder poelie, goed werkend - Dynamo 1600(T)D goed werkend (meerdere) - Ruitenwisser motor met mechaniek Golf / Jetta / Caddy Mk1 - Ruitenwisser motor met mechaniek Corrado - Golf 3 TDI voorpoten in goede staat, originele veren - Dynamosteun TDI, goede staat (meerdere) - Kachelhuis Golf / Jetta / Caddy Mk1 - 4 versnellingsbak 1500/1600 benzine motor met steunen Golf / Jetta / Caddy Mk1 - Downpipe 1900TD (AAZ) gaas van het flexibele stuk zit los, hij is wel gasdicht en degelijk - 14" licht metalen velgen van een cabrio waarvan 2 met versleten banden en 2 zonder. Per stuk. Niet netjes (foto wordt nog geplaatst) - Corrado G60 radiateur. Kleine uitvoering met fan (meerdere) - Corrado G60 radiateur. Kleine uitvoering zonder fan - Voorruit rubber nieuw Golf / Jetta / Caddy Mk1 - Universele sport demper in (zeer) goede staat (foto wordt nog geplaatst) - Thuisbrenger G60 4x100 15" (optie Gijs) - Thuisbrenger VR6 5x100 15" - Caddy Mk1 achterlichten in goede staat - Corrado G60 brandstoftank (compleet) half vol met brandstof incl. tankdop met sleutel Ik ben bereikbaar op 06 27 56 66 07 of op Bert[at]Zwalve[.]eu |
Ruitenwisser motor met mechaniek Corrado
Kan ook verzonden worden? zoja wat zijn de kosten? |
Verzenden komt er een 10 euro bij als je het op mijn rekening over maakt. rembours + 15 euro.
|
Eerste optie op de 15" 4x100 thuiskomen :)
Hoe groot is z'n Cor radiator? Heb je van beide ook foto's? :) In de 14 inchers heb ik misschien ook intresse, wacht nog even foto's af ;) |
Optie op G60 15" thuiskomer voor Gijs.
Radiator is kleiner als de diesel radiator. Maar zal even wat foto's maken. Velgen foto's komen vanavond ook erbij. |
Al foto's kunnen maken :rolleyes: ?
|
jeps sorry vergeten bij de thread te zetten.
|
Advertentie mag weg.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:32. |