![]() |
Mike golf 1zer
k ben mike 22jaar, kom uit geleen.
ik heb sinds korte tijd een VW golf 1 1.5 LX en ben tevens ook eigenaar van aan toyota celica t20. ik ga vanaf september een cursus volgen voor autoschade herstel en wil hier voor de 1zer gaan gebruiken. maar tot die tijd hou ik me ff bezig met 't ''opleuken'' van hem. maar hou jullie hierover wel op de hoogte. Plannen: gti lip supersport schroefset ats classic velgen en de rest zie ik wel :tongue: hier een paar foto's: ![]() meer foto's komen morgen als ik hem velaagt heb enc. en nog een foto'tje van mijn celica: ![]() |
Hee welkom michael!!
lang niet gezien haha morge fotoshoot?? :rolleyes: :rolleyes: |
Welkom hier, leuke basis die golf 1, en de celica is lelijk, suc6 met de studie!
|
mooie basis die golf :)
Maar wel ff die lijsten van jouw deuren af rukken :D eerste wat ik met mijn oude heb gedaan :cool: Celica ziet er ook wel netjes uit, maar die kun je beter verkopen en het geld in de golf drukken :D Mijn oudje: ![]() |
Hey Mike,
Alles goed? Wat leuk dat je eindelijk eens VW gaat rijden ;) Ik hoorde het laatst van Guido. Ben benieuwd naar het eindresultaat... Gr.Nigel |
Hoi Mike,
altijd gezellig weer een Limbo erbij:D leuke LX! gti spoiler is altijd n goed idee. tip: trek n Volkswagen overall aan en ga naar Heuts. Dan krijg je die dingen met 45% korting omdat ze denken dat je VW monteur bent:D zo heb ik dat laatst ook gedaan hahaha Groeten, Dennis |
Quote:
:woowoo: |
Quote:
wanneer kan ik hem lenen dan :D :D wil ook wel 45% korting!! |
Ey Mike,
zet eens wat foto's erop nu ie verlaagd is :P Eindelijk verstandig geworden en een Vw gekocht:D Zie je straks. |
Mike,
Ik zag je gister rijden in Sittard samen met Erik. Ziet er goed uit nu die verlaagd is. Ik kom binnenkort wel eens even langs, ff checken.. Gr.Nigel |
Welkom hier leuke basis en plannen klinken goed ben benieuwd!
|
Mooie golf en zoals sponze® al zei die stootranden eraf halen!
Plannen klinken goed en succes ermee. Die Celica is ook erg mooi hoor!:D |
Quote:
Ik vind mijn Corolla mooier:tongue: nee geintje die Celica mag er ook zijn;) en haal die stootranden er inderdaad af!! :thumbup: |
Quote:
niet:tongue: brengt me veel te veel geluk! kun je voor €17,- kopen trouwens (zo ongeveer, wel 2e hands) op n autobeurs. Daar heb ik m gekocht in januari.. |
€17 geen geld voor 45% korting,
wilms wanneer gaan we er een halen :P Echte hollanders, hoe meer korting hoe beter:D |
hoi mike wekom weer een limbo erbij :thumbup: mooie basis voor je (project) celica ziet er ook wel leuk uit ;)
|
waar blijven die foto's met schroefset verdomme!!!
:) welkom knakker |
dan zal ik maar even de foto's voor hem neerzetten!!
Hier is hij verlaagd + gti lip, Maar welke et is het beste voor een golf laag te leggen, hij heeft nu ET 45, da is veel te hoog, en et 38 hebben we ook geprobeerd maar dan raakt hij nog steeds de schroefset! ![]() |
ey mensen thanx voor de reactie's!!
en mijn excuses ma die foto wat erik geplaats heeft is nog ma de enige die ik momenteel heb :shame: maar zo snel als die weer rijbaar is zal ik (we) wel eens een mooie foto shoot houden, ik heb mijn uitlaat net voor de flens van 't spruitstuk er onder uit gehobbelt :rock: (ja die was ff een partij verrot!), dus heb ook gelijk een uitlaat vanaf 't blok naar achter gekocht/ bestelt. en moet ff zoeken naar velgen zodat de banden niet meer aanlopen tegen de schroefset. |
All times are GMT +1. The time now is 10:42. |