![]() |
Welke Auto zou je NOOIT willen bezitten?? ;)
Tegenhanger van het andere Topic van Sanderz!!! ;) :D
Plaats hier de auto die jij nooit zou willen bezitten of in gezien worden!!! Aftrap! ![]() ![]() ![]() Laat het maar zien |
Is er eigenlijk maar 1
![]() |
Quote:
Een Lada limo echt wel... :woowoo: :rock: |
![]() And YES: I'm serious. Alleen een Syncro of een Limited kunnen mij Golf mk2 gewijs enigzins bekoren :) |
![]() bah wat een vies ding.. die visa in de eerste post daarentegen :woowoo: |
kan me zo niks voor de geest halen.. zolang ik hem maar niet standaard hoef te houden.
|
Quote:
wou dat ik hem kon betaalen :D poosje geleden nog z'n ding zien staan in utrecht bij de mb importeur is wel :eek: |
zo'n mazda 2 oh fuck het is een bmw!!
|
Deze, nog lelijker dan een Multivla!
![]() |
Mijn top 3:
1. De Citroën C6, hoogstandje van Frans design... ![]() 2. Renault Scenic 4x4. Yes, die plastic kappen moeten zo... :screwy: ![]() 3. De goedkopere versie van de X5. Uit esthetisch (nee, geen steh tisch!) oogpunt hadden ze 't wat mij betreft op de tekentafel mogen laten. ![]() :puke: |
Quote:
M'n vriendin heeft ook zo'n hok... :( |
Die Visa's zijn pure oldskoel! Mooi van lelijkheid :D
|
![]() Ik heb niks tegen Opels, maar dit vind ik echt lelijke auto's. |
Vind het een mooi model, leuke coupé, maar deze tupperware versie vind ik ook maar niks.
|
Ford Ka. :wow:
|
@Gijs: FORD KA? Dan moet je maar eens een ritje met onze Ka mee komen rijden, die heeft een wegligging dat wil je niet weten :)
|
Quote:
Daar ben ik compleet mee eens, dat je in z'n ding wilt rijden, of in gezien wilt worden. :puke: René (Tiefleger) |
:spam:
![]() |
![]() Echt tyfuslelijk ding,... en verder: ![]() ![]() ![]() ![]() enfin, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is :gay: |
Quote:
Ik vind 't nog best 'n leuke auto. ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 19:00. |