![]() |
Voor de truckers
EDIT: Opmerking: gelinkte pagina is NSFW (not safe for work)
http://www.kaotic.com/2036_Jet-Powered-Semi-Truck.html :woowoo: |
:woowoo:
|
Eerst had ik nog zoiets van...niet vooruit te branden dat ding :D
maar daarna idd... :woowoo: |
ziek!
|
vind die andere filmpjes leuker!!!! Het is trouwens ook geen SCANIA!!!!!!
![]() Hanssie zijn T1 en mijn Scania!!!!!!!!! |
wat een apparaat :eek: !!
|
hahaha geweldig filmpje zeg. zou die ook een roetfilter hebben :D
|
lijkt mijn actros wel
|
Quote:
LOL.........mooie truck heb je trouwens RJ !!! |
Quote:
Dank je... weet ik!! ;) ;) ;) LOL :thumbup: |
Dat is toch de Shockwave? Of is dit zijn kleine broertje?
|
dit is shockwave ja, zijn broertje is overigens sneller :D
waren net nog op discovery meen ik! Shockwave: ![]() Super Shockwave (het broertje): ![]() |
assen 4 augustus 2007
vandaag even naar assen geweest
naar het groote feest voor het transport over de weg De meeting voor de vrachtauto :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hans brolsma bij ons uit het dorp met zijn volvo hoe zo glimmen ....... ![]() ![]() ![]() en natuurlijk de caravan race ....wie het eerst de caravan op zijn zijkant heefd :D |
nog een vlootje paars/zilveren tegengekomen waar Rutten Transporten op stond?
die achterbumper van die Volvo is wel stoer trouwens.. nog longlines op de plaat gezet? |
ow, je was nog niet klaar met posten...
maffe engelsen.. gespoten schotel? zal veer arbeid zien dan.. dan vind ik het meteen niet boeiend meer eigenlijk. |
Quote:
die engelsen zijn echt maf maar dat zijn ze met volkswagens ook ze maken super auto's long lines genoeg maar niet op de plaat stonden 2 longlines torpedo ....... :screwy: de meesten worden gewoon mee gewerkt ( op de foto zie je de krassen op de schotel niet ) ook die Volvo FH en FL van Hans Brolsma worden daagelijks keukens in vervoerd en het noord nederlands orkest .......of een verhuizing :D ( of boodschapen bij super de boer ) :D :D |
Quote:
die zullen er vast en zeker hebben gestaan maar we hadden de kleine jonge mee we zijn dus niet over het compleete cicuit geweest maar wat een auto's ........ben blij dat ik nog 2 weekjes vrij heb voor ik weer in de verlaagde actros stap :screwy: |
![]() ![]() echte auto ........600 pk dit is echt ruig werk bomen op halen in de bergen op vancouver eiland bc canada |
![]() |
m`n pa heeft vorige week ook weer een nieuwe gekregen:
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:52. |