vraag over golf 3 vr6
hallo ik ben een beginend bestuurder en ik zoek zegmaar een eerste auto, nu zag ik een golf 3 vr6 staan en wat over geinformeerd nu blijkt dus dat ie veel zuipt :eek: nu is mijn vraag zou je een vr6 ook op lpg g3 kunnen laten rijden? en wat zou dat eventueel gaan kosten om het in te laten bouwen. alvast bedankt voor de reacties
|
Een VR6 kan op LPG ja. Verbruik zal dan 1:5 zijn met LPG. Goedkoper dan benzine uiteraard. Ombouwen naar LPG zal tussen de 1000 en 1500 kosten.
Zelf vind ik het niks om zo'n auto op LPG te laten rijden. Je koopt een dure, zware auto, maar het mag niks kosten in verbruik.. Dat is een combo die niet samen gaat ;) |
Quote:
Ben het met Gijs eens, dat soort auto's koop je voor de power en met gas verlies je weer. Ik zou voor een golf 2 gaan, zuiniger en niet duur, tevens zit je als beginnend bestuurder met een hoge premie voor bv een VR6. Dat alleen al scheelt veel geld. |
dat klopt jah maar hij gaat op me vaders naam :thumbup: maja nadeel ervan is dat ik geen no-claim op bouw maar jah dat komt later dan wel. maar een vr6 op gas daar bedoel ik dan mee als ik gewoon rustug rij dat ik dan op gas ga rijden en ga ik scheuren dan schakel ik over op benzine dan verlies je als het goed is geen vermogen meer alleen dat je auto wat zwaarder is maja jullie hebben wel gelijk en ik eigenwijs :tongue:
|
Mijn mening, op gas moet je koken!
|
als je je zorgen maakt over het verbruik, schrik je nog meer over het onderhoud..
mijn idee, luister nou naar de jongens hier die de slagen van de zweep kennen. |
ik zou je het niet aan raden
een vr word al heel heet van hem zelf en dan zou je er nu ook nog lpg op gooien dan word ie nog heter, nee niet doen gewoon lekker benzine er in en je ogen dicht bij de pomp hahaha |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Een vr6 op gas is ook iets waarvoor ze de doostraf weer in mogen voeren.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:47. |