swallowtail 16 klepper op marktplaats
|
Gaaf ding he, had hem vandaag ook al gespot op mp.
|
Dat is een mooie auto!
|
Als ie in deze staat is zit er nog wel wat werk aan, zie geen uitlaat, geen verstuivers etc ;) maar dan nog, leuk ding. Lijkt wel veel op die van black_devil/bkcustoms.
|
Quote:
Probeer maar eens een Swallowtail te vinden zonder werk. |
Quote:
Deze is niet zonder werk, maar heel weinig. |
|
Wel een hele nette!
|
Quote:
Dat is inderdaad een hele nette. Vind ik persoonlijk 1 van de mooiste kleuren op een golf 1. |
mm Het begrip swallowtail moet mij nog eens uitgelegd worden volgens mij...
Heeft iets met de achterklep te maken? Idd mooie karretjes ja, sawllowtail's of niet :D :D |
Quote:
denk model met kleine achterlichten (geen type1 rijder, mijn gokje ;)) |
nee heeft met het achterpaneel te maken. de lijn onder de achterlichten en kentekenplaat
|
Quote:
:screwy: Type 1 is een kever. |
Quote:
kijk, zo slecht ben ik er dus in ;) het zal wel mk1 zijn dan? (doe mij maar 32b :cool: ) |
Golf MK1 inderdaad, 32B is Passat MK2 toch?
|
Quote:
het achterpaneel is anders...(onder andere) daar zitten hoekjes (zwaluwstaart)onder de achterlichten, en is alleen de eerste 2 jaar zo geleverd..modeljaar 74-75 en ander be;angrijk kenmerk is de "gladde motorkap, hierbij loopt zit er net vooraan de motorkap geen rand van links naar rechts..die loopt glad weg tot aan het begin.. (moeilijk te omschrijven zonder foto's :redface: ) |
Quote:
Golf 1 is al voldoende, "mk" hoeft niet perse, zeggen ze in Duitsland, toch thuisland van VW, toch ook niet! ;) Daar is het gewoon "der Golf Eins" of "der Typ Siebzehn" Quote:
klik klik ;) |
Kijk das goede info.
Ben ik ook weer wat wijzer :thumbup: Bedankt allemaal!! |
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |