kever 1300 bj:'73 vele extra's
volkswagen kever model 1300 bj:1973
apk tot mei 2008. motor:orig. 1300cc dubbel poorts 46pk blok met alles nieuwe pakkingen en sportlucht filter, spagetti 4/1 uitlaat, sport einddemper met gedeeltelijk rvs. instelbare verlaagde voor as met schijfremmen (nieuw '05), orig. treeplanken (nieuw '07), orig. tiefbett velgen (nieuw '06) voor met 5,5j r55 195 en achteren met 7j r55 195 (nieuw '06) met 90% goede banden, moon cap deksels en witte sierringen in 15inch, alle chrome delen zwart gespoten en alle sierlijsten aan zijkant en kofferklep verwijderd incl. alle gaten weg gewerkt , TT/DTM style tankdop, motor kap scharnier verlengers,GTI antenne. geheel nieuwe zwart lederen hemel ('07) incl. nieuwe zwarte zonnekleppen, nieuwe zwart lederen voorstoelen en achterbank ('07), rubberen mat en bekleding, toeren teller, nieuwe rolgordels voren en achteren ('07), stroom circuit afsluiter, lederen sport stuur en schakelweg verkorting. kever is in 2002 door mij gekocht en in 2004 gerestaureerd en altijd bij VW dealer of bij LONIJ CLASSIC CARS in onderhoud geweest. alle onderdelen zijn na de restauratie nieuw op de kever gemonteerd. kleur-code= LW5Z golf 4 GTI / V5 taxatie raport van 02-05-'07 terwaarde van €8500,- aanwezig. (wel gebaseerd op 1.8l blok.) (sorry weet niet hoe ik foto's d'r bij moet zetten, dus als mss iemand kan en wil helpen graag. anders mail sturen naar foetse@home.nl dan mail ik ze.) prijs:€5750,- tel:0650527479 (frank) kever staat in kerkrade zuid-limburg :thumbup: |
tis niet nodig alles dikgedrukt te posten ;)
foto's posten doe je zo: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
Niet doen Frank,krijg je spijt van......gr Roy :tongue:
|
hey roy amigo....
daar kun je best gelijk in krijgen maar 't is wel beter.. voor jouw: jij krijgt de dubbele weber voor een super prijs. voor mij: ik kan met wat nieuws kloemelen en heb nog een verrassing voor met die bus die ik haal. voor mijn vriendin en kyano: we kunnen makkelijker samen mee op meeting's en vakantie. ach ja je moet alles eens hebben gadaan en/of gehad he....... aircooled greetz frenkie |
All times are GMT +1. The time now is 17:51. |