![]() |
diverse golfI en golfII onderdelen
ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen die weg mogen.
voor de golf I :nieuwe bumpers zwart, incl binnenbalk en bumpersteunen nieuw in de verpakking €100 :nieuwe tweedelige GTI onderlip nieuw in de verpakking €40 :nieuwe orginele GTI A styl kappen komen lang het voorraam te zitten, niet meer leverbaar bij de dealer €75 : nieuwe witte knipperlichten, passen in de smalle bumpers van de golf I golf I cabrio en golf II en de polo 86C :gebruikte en goede motorkappen golf I nieuwe type €50 :gebruikte achterkleppen met raamwisser €35 :motorbekabeling golf I 1600cc bouwjaar 1976 €25 :fuceehuizen links en rechts golf I 1600cc bouwjaar 1983 €50 :kleppendeksel golf I GTD €25 :koplampen golf 1 en mistlampen golf 1 €10 euro per setje :los dak zonder schuifdak gebruikt €75 :diverse uitlaad delen :pookknoppen ook golfbal knoppen €10 :en kleine dingetjes zoals lichtschakelaars,zonnekleppen sloten, deurklinken,afdekdopjes,deuren nieuw type en het oude type. voor verdere onderdelen even een pbtje. voor de golf 2 heb ik nog liggen, :gti Tunnelconsole :pookhoes :twee achterste zijramen links en rechts. :A styl lijsten binnenzijde :frontje incl hendeltjes kachel. :thuiskomer etc etc |
Heb je foto's van de Golf 1 koplampen? zijn ze origineel van Hella?
groeten, Dennis |
wat voor kleuren motorkappen en achterkleppen heb je?
|
koplampen
Quote:
goede avond ja het zijn orginele koplampen, stuur me even een mailtje da zal ik foto's toemailen. audicoupe90@hotmail.com m.vr.gr Edwin |
motorkappen
Quote:
goede avond even uit mijn hoofd, één donkergroene drakon green, een licht groene en een donkerblauwe. achterklep ook één dragongreen en de andere weet ik zo niet! |
verder nog iemand intresse??
|
de bumpers, zijn dat orginele vw bumpers??
Zoja, dan wil ik een voorbumper voor mn mk1 gti en een setje A styl kappen. Heb je toevallig nog een middenconsole liggen voor een mk1, die heel is?? grtn yal |
Zijn de bumpers al verkocht?
|
bumpers
Quote:
goede middag nee de bumpers zijn hele goede imitatie, orgineel kost alleen de voorbumperhoes al 280 euro bij de dealer. de A styl kappen zijn wel orgineel nieuw in de verpakking. ik kan je helaas niet helpen aan een tunnelconsole. m.vr.gr Edwin |
ik ga morgen naar de dub05 meeting kan eventueel kleine onderdelen wel mee nemen.
groetjes ook heel veel audi coupe onderdelen liggen |
All times are GMT +1. The time now is 13:44. |