golf GTI Edition One
Hierbij zet ik de Golf 2 GTI Edition One van moeders te koop.
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 973 kg Kleur: Zwart Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc km. stand: 196000 apk: dec 2007 Zo dat was t saaie (maar wel belangrijke) gedeelte. hier wat opties en foto's natuurlijk. - sinlachroom ramen - verlaagd 80-80 met in hardheid verstelbare KONI's - Electrisch RECARO intrieur (en werkend) - blauwe vloerbedekking - blauwe hoedeplank (zonder gaten!) - schuifdak (lekt niet) - stuurbekrachtiging - electrische ramen - 15" BBS wielen (ideaal om als winterwiel te gebruiken ;) - G60 randen rond om (dus dikke wielen gaan eronder passen ;) en voor de rest kijk de foto's maar hier zijn goed de G60 lijsten te zien de motor Het interieur VRAAGPRIJS 2250.- en voor 1200 meerprijs doe ik ook mijn BBS RS001 eronder. steekt super af op de koets kleur,hier een voorbeeld uit de UK of met de 165-50-15 Bridgestone bandjes zodat je echt laag kan,of de 195-50 TOYO proxis die er nu ook om liggen Het is een vraagprijs hè,dus als je een goed bod heb laat maar komen. Grtz Tobias en paps en mams natuurlijk |
even een uppie voor moeders :D
|
deze mag dicht,hij is verkocht :( ;)
|
Huis ook al verkocht? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 00:35. |