Audi RS4 Titaan???
Goedendag
onlnags heb ik een setje rs4 velgen met schade op de kop weten te tikken! nu moeten deze velgen dus gespoten worden! maar vind de orginele kleur niet mooi! daarom wil ik voor het titaan design gaan wat exlusief onder een Rs4 zit! enkel nu het probleem! wil wel graag de 100% orginele kleur hier op hebben! dus ben opzoek gegaan! tijdens mijn stage bij volkswagen ben ik achter een kleurcode gekomen namelijk: LA8U dit heb die zelfde avond nog op gezocht in de kleurcomputer bij mij op het werk. hier is geen recept voor te vinden! ben nu onder tussen al een maand op zoek maar heb de hoop een beetje opgegeven! kan hier mij misschien iemand helpen op de een of andere manier. het gaat om deze velgen: RS 4 velgen Titan Design de volgende stappen heb ik al ondernomen: - Global-trade-germany.com mail gestuurd! geen medewerking gevonden! - Pon gebeld! niet te leveren! enkel orginele velgen a 1600 euro zonder banden! - Quatro GMBH mail gestuurd! geen respons! dus als iemand mij op de een of andere manier kan helpen graag! als er vragen of onduidelijkheden zijn hoor ik het! al vast bedankt voor al jullie tips! |
De kleurcode la8u bestaat inderdaad niet ,niet bij vw ,glasurit ,sikkens en standox!
Dus ik denk dat die code niet gaat kloppen ! La8v ,QUARZGRAU MET, bestaat wel ,maar of dit de goede kleur is weet ik niet . Ik zal de kleurstaal even bekijken op het werk morgen ,anders denk ik dat je er een kleur moet bijzoeken uit de verschillende kleurstalen . |
iemand??? please
|
eh ja jettaracing toch of ken je niet lezen?
|
Het enige wat ik weet is dat de velgen via quatro worden geleverd,dus daar moet je wezen voor info.
|
weet iemand misschien het e-mail adres van quattro GMBH???
|
All times are GMT +1. The time now is 11:52. |