Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Nog een jetta uit het noorden! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32350)

jettaracing 16-06-2007 21:35

Nog een jetta uit het noorden!

Jazeker ,het word hier zo langzamerhand echt een trunksociety hoofdkwartier hier in het hoge noorden :screwy:

De vriend van LuNaTiK´s zusje (Daniel,zal m binnekort ook wel voorstellen op dit forum)heeft nu ook een mk2 gekocht ,en wel een in mooie staat verkerende 4 deurs ,1,6 pacific!
Met nog geen 120.000 op de klok!

Maar zoals bij al onze jetta ´s blijft ook deze niet lang standaard ,dus hiet alvast het begin van het ´project´ :D

De auto werd aangekocht met een originele jetta front ,maar de auto had daar een keer lichte schade gehad ,en om toch eens met wat anders te komen werd er gekozen om de slotplaat te vervangen door een golf front ,en wel met verstralers.

Dit was al een hele verbetering natuurlijk ,maar met de originele 14incher´s ,sja dat leek natuurlijk nergens naar!

Als eerste werd de voorbumper en spiegels gespoten ,en ook de deurklinklijsten werden meegespoten in de carrosseriekleur.

En dan natuurlijk de velgenkeus!

en dat zijn de welbekende borbet´t´s geworden ,in de 9j ,16inch versie!

Waar natuurijk de nodige aanpassingen voor nodig waren ,die door ondergetekende zijn verricht :rolleyes:
en is natuurlijk een supersport schroefset gemonteerd !

het omtikken van de randen achter

goed in de primer na het omtikken en schuren ,en ja ,zo past het ,tot op de bumpstops!

Daarna zijn de plastic randen aangepast ,alles ingekit ,ook de binnen rand !,en toen de lijst weer gemonteerd ,daarna weer alles strak afkitten .

Voor is er een deel van het schermrand eruit gehaald(net zoals bij een origineel g60 scherm,alleen iets groter )

En hier het resultaat !

Binnenkort zal de lak worden gepolijst ,de oude eigenaar was niet echt een poetser ,al zit de auto wel netjes in de lak .
en misschien de uitlaat wijzigen ,want dit 45 mm pijpje is ook erg standaard :tongue:

Tot de volgende update!

groeten ,Wytze (jettaracing)

corrado-usa 16-06-2007 21:40

ziet er super uit de jetta ga zo door.

cartman 16-06-2007 22:08

mooie jetta alleen vind ik grill hiet zo maar veder een plaatje

tiefflieger 16-06-2007 22:25

Zo Wytze, aan projecten geen gebrek...
Mooie Jetta, lekker laag en dikke wielen, Frisian style !

Jazzblue 16-06-2007 22:37

Mooie lage Jetta;), en wat is Frisian style:D?

rickGT 16-06-2007 23:02

rooie rand om de grill en klaar

hebben jullie nog wel andere auto's daar in het noorden?

mooie jetta verder

Tjaap 16-06-2007 23:20

blijf nou maar van die uitlaat af... das niet het sterkste punt in je projecten ;)

Benji 16-06-2007 23:39

Daniël is goed beziggggg!! Antje zei al dat het een 'showbak' zou worden, komt het dan toch ooit goed met Daniël? :D

Ebut 17-06-2007 00:43

:eek:

Jeumig! :rock:

Jurgen Santana 17-06-2007 02:41

Quote:
Originally Posted by jettaracing
en is natuurlijk een supersport schroefset gemonteerd !

???

Hoe komt het toch dat die dingen bij sommige mensen wel werken, hier in Leiden e.o. zie ik ze regelmatig de prullenbak in vliegen :confused:

Om toch maar voor een KW of op zijn minst een Weitec setje plaats te maken.

jettaracing 17-06-2007 10:51

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
???

Hoe komt het toch dat die dingen bij sommige mensen wel werken, hier in Leiden e.o. zie ik ze regelmatig de prullenbak in vliegen :confused:

Om toch maar voor een KW of op zijn minst een Weitec setje plaats te maken.

Jurgen, we hebben niet allemaal een dik budget hoor ,en het halve volksforum rijd ermee om ,dus rommel zal het wel niet zijn....

Edition-Blue 17-06-2007 10:57

Mooie jetta, de velgen staan hem goed !

jettaracing 17-06-2007 11:02

Quote:
Originally Posted by Tjaap
blijf nou maar van die uitlaat af... das niet het sterkste punt in je projecten ;)

Wacht maar af jaap ,komt allemaal wel goed hoor ,check eerst deze maar even van de rode ,en aan de witte word gewerkt :thumbup:

de rode

kameraad van mij

JettaMaNiA 's jetta

LuNaTiK's jetta

ook allemaal 'mijn'projecten ;)

jettaracing 17-06-2007 11:05

http://www.volksforum.com/forum/sho...7229#post437229

en houd dit topic maar in de gaten :D

vw talma 17-06-2007 11:20

Hier ben ik dan, Daniel Talma, de trotse eigenaar van deze zwarte jetta! Ik ben 23 jaar en woon met Antje (Lunatik en Gerben hun zusje) samen in Rinsumageest. Vanaf nu zal ik jullie op de hoogte houden van wat er allemaal gaat veranderen aan deze auto. Het begint er al aardig op te lijken dacht ik zo!

jetta mk1 '82 17-06-2007 11:30

welkom welkom !!

dikke jetta maar dat kan ook niet anders met goed gezeldschap ;) !!

gr. Martijn

Lennart 17-06-2007 12:20

Daniel!!! :rock:

SlimMasterShady 17-06-2007 12:25

Welkom:)
De jetta begint al dik te worden :thumbup: Ziet er goed uit!
maare lopen jouw banden niet in je schermen aan of moet je gewoon HEEL zacht over een drempeltje?

LuNaTiK 17-06-2007 12:46

Het is een stoere Jetta geworden Daniel!!!

PJVL_G60 17-06-2007 12:55

Mooie jetta :thumbup:

Doe zo voort !

All times are GMT +1. The time now is 05:02.