Ventovraag
Volgende week als ik weer aan land ben :D ga ik even bij een nette Vento kijken en waarschijnlijk ook kopen :D
Maar niet origineel laten dus. Mijn bedoeling is om er 16inch steelies onder te gooien en dan een mooi eindje omlaag...........that's all :rolleyes: Aber jetzt! De steelies heb ik al............nw banden ook al :D 195/45/16. Maar hoe breed kan ik ze laten maken voor de Vento en hoe laag kan ik ermee gaan? Auto wordt alleen gebruikt voor een beetje woon-werk en de fun dus hij mag wel wat naar beneden..... ;) Iemand een idee of misschien foto van lage Vento op steelies? |
Niemand?
|
ik rij met 8jx17 et 35 en met 195/40/17 en dat past achter nog maar net, maar ik heb achter niks aangepast qua wielkasten, voor loopt het zelfs een klein beetje aan
grote foto -> http://www.onh.zolties.nl/albums/TTF/Foto_s_0227.jpg |
Quote:
En hoever heb jij hem verlaagd? Ik zit zelf aan setje 70/50 te denken en dan stugge gasdempers en veren natuurlijk :D En dan de steelies achter op 8J en voor op 7,5 J laten verbreden. |
ik rij met een schroefset dus ik heb eigenlijks geen idee, ik geloof dat ik voor en achter nog zo'n 6 cm draad over heb.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:53. |