ja ik heb er weer 1
vandaag weer een sletta opgehaald.
een 1.6 pacefic met 175000 op de teller, dus volgende project lowrider kan weer starten. hier wat foto,s de banden 165 50 15 bridgestone,s :D en de velgen worden op het moment opgeknapt. stoeprand schades er van af opnieuw spuiten en polijsten 7j 15 benz wielen. supersport schroefset is besteld gister en een bra. :D mss dat ik hem nog ga rollen er zitten wat plekjes op. dit is mijn 3e jetta. hier foto,s van de vorige 2 :tongue: mijn 1e before after en de 2e was een 1.8 i before after, op steffans en op powertechs 13 inch :rock: |
cho alweer een jetta erbij, suc-6 met je project :)
''Ik wil ook weer een Jetta :( '' :rolleyes: |
Erwin heel erg veel plezier en succes met deze (alweer) nieuwe aanwinst.
En laag deze he. Minimaal net zo laag als de vorige :tongue: |
:D moet geen probleem zijn. :cool:
|
op naar bergum met de auto :thumbup:
voor een jetta meet en greet :D |
eerst maar eens even van deze look afhelpen voor ie op meetings komt :D
|
Ben benieuwd wat het wordt, die andere 2 waren in elk geval ook erg dik !
Vooral die met die ATS classics. Keep us posted ! |
Quote:
maakt niks jetta is altyd mooi :D |
Gefeli met je nieuwe jetta. Ben benieuwd hoe deze velgen hem zullen staan! Denk wel heel vetjes hoor... Succes ermee :)
|
je had die van mij moeten kopen hahaha
die heeft alle opties voor die tijd + climatronic! maar mooie jetta. succes ermee! |
leuk projectje :D
en je andere jetta's zijn echt mega laag :P 80 verlaagd ofzo? rijd dat ook nog zo laag of is t geen doen?:P |
Quote:
wel stukkie meer. was met alletwee einde schroefset. :D (nl power set ) het rijdt mja je moet er wat voor over hebben om 1 van de lagere te zijn :cool: set zal wel wat aangepast worden. valt wel een cm of 2 te winnen extra. liggen de velgen mooi in de wielkasten straks :D |
word een mooi project
|
oww neee he! Daar gaat ie weer hoor :)
|
Dat word weer een lekkere slettebak :D
|
Veel succes ermee, gaat vast en cker wel weer goedkomen;)
Lekker plat op zijn muil :cool: |
bedankt voor de reacties tot nu toe.
|
Die eerste Jetta op de classics is echt super dik, deze moet uiteraard minimaal zo dik worden;).
Succes met de Jetta! |
Mooi project weer...
Die 2e is echt laag, zodeju :woowoo: Maar heeft die jetta ook op showyoursound gestaan? Met een pakkie marlboro deronder :D ? |
Ben benieuwd wat je plannen hier mee zijn in ieder geval is de basis succes :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:52. |