Jetta op 17"
Sebrings er maar onder vandaan gehaald, nu deze velgen, gaat wat beter met drempels, dan raakt de onderlip minder snel het wegdek!
|
Das toch geen porum man... Had je niks beters te doen :P
|
nee ik vind het ook niks net een traktor
een dag geen drempel geraakt een dag niet gereden haha he hier maak ik me quote van |
Ben ik dan de enigste die het juist wel mooi vind? :confused:
Ik heb zelf zelfs nog een set 17's liggen waar ik jaren op heb gereden ! dit is de mijne met 17 inch Ik vind het de jetta goed staan hoor ,deze soort velgen die je er nu onder hebt waren een paar jaar terug erg "hot" in engeland ,die Kahn rsr's! |
Wytze, bedankt voor je eerlijke antwoord!
leuke maat vind ik zelf, 7x17" met 205/40R17 Ja gister nog de kofferbak van de jetta opgeruimd, tering wat kwam daar een troep uit zo'n grote bak! |
ziet er niet slecht uit moet ik zeggen, mooie open velg
|
Die van jou ligt er mooi overheen wytze, deze moet wel drastisch verlaagd worden.
|
Quote:
Hier moet ik het mee eens zijn! Staat de jetta erg goed die 17duimers. Maar nog iets verlagen en het lijkt vele malen strakker! |
ik ben het met de mannen eens :D
|
Zo is t goed, nix meer aan doen :thumbup:
|
Quote:
Ah, bedankt voor de tip :thumbup: Ik zal de buitendienst vragen de drempel op t ehogen wegens klachten over te snel rijdend verkeer :D Jens |
Die Azev's blijven toch ook wel iets hebben...
|
Als de jetta verlaagd is dan ziet het er gaaf uit, zoals Wytze.
Maar de velg opzich vind ik ook wel mooi, dus zakken met die handel ;) |
Beetje zakken en hij is super! Ik vind het sowieso mooie velgen, de simpelheid zelve.
|
Machtig mooi JeeWee! Supervelgjes!! Dit is wel iets unieks!
Zien we je zondag ook? |
ik heb hem vanmiddag in rijdende toestand gezien bij de turbo rontonde van zwaagwesteinde en ik moet zeggen dat het er goed uit zag, alleen kan hij indd nog wel een cm of wat omlaag :thumbup:
|
Als ie verlaagd is staat 't wel ja, maar nu iks 't net een terrein auto! Ik zeg, schroefset jan willem :thumbup:
|
Quote:
;) |
ja ik zit wel te twijfelen over een schroefsetje! Verder nog een setje remschijven van 305mm doorsnede ofzo, dan heb ik ook nog wat om te laten zien achter die wielen! BDW Sikke Aant, dat was jij dus, zag er super uit als je zo aan komt schuiven met die caddy!
|
Ansig staat het wel, een foto plaatsen die niet helemaal onder de pixel storing zit (van het vreemd verkleinen) zou ook een stuk schelen. Het is nu net of je gigantische stoeprandschade hebt rondom. En dat je auto een paar jaar terug in Italiƫ stond met die tennisballen hagelbui.
Sorry, moest ik even zeggen. Ik zal eerlijk zijn, ik zit ook over 17" onder de mijne te denken. Maar je moet echt vreselijk plat -> als daily heb je geen comfort. Dat wil ik dus niet. Deze is ook een daily of niet? Wat ga je doen??? |
All times are GMT +1. The time now is 22:50. |