Colonne Veldhoven -> Retromania
Om er maar even een apart topic voor te maken.
Wie verzamelt er allemaal bij de mac in veldhoven? Zo rond 9 uur verzamelen, om vervolgens rond half 10 naar belgie te rijden :rock: Adres vd mac: Noordbrabantlaan 350 Postcode: 5657 GA Plaats: EINDHOVEN Telefoon: 040-2571927 Afslag: A2, afrit 31 Veldhoven/De Hurk Als we even een lijstje maken, dan weten wie we kunnen verwachten. -Edrik , '79 golf -stefanbladel, '82 jetta (jatoch?) |
Voeg me maar toe!
Wat wel leuk is, is onderweg beetje foto's maken enzo, maar het moet wel veilig blijven... Daarom stel ik voor, cruisesnelheid 100-110? Het komt toch niet op die paar minuten! |
Quote:
daarom....ik rijdt wel lekker achter jullie aan met me automaatje:D:D :tongue: |
Anders kan ik gelijk oordopjes bestellen. constant 4600 toeren is niet fijn.
|
hehe wij sluiten aan woon er 2km vanaf..
voor t gemak: berendd: 78er passat vari (eigenlijk van sander, maat van me die mee gaat) |
Quote:
Ik neem je badges mee. |
oh ja... goed bezig!!!
|
:thumbup: chill :thumbup:
hoe meer zielen hoe meer vreugd :rock: zijn er dus al 4 :) |
Ik ben er ook met de Jetta :)
100/110 is een relaxte snelheid :drive: |
idd std colonne regels,
houd afstand, gebruik je knipperlichten zodat iedereen kan blijven volgen en doe vooral rustig aan.. vooraan 120 rijden is achteraan soms stukken doorgassen om de boel bij te houden dus 100 is een prima snelheid.. (op die belgische betonplaten wil je ook niet harder..) |
Idd...samenrijden is ook een vak :)
Tot maandag! Nog meer mensen uit de regio die aansluiten? |
Je moet voor de gein eens met de cleaned gasten naar een meeting in Engeland rijden :D :rock: (die snappen er niets van hahaha)
Misschien sluiten wij ook aan! |
Quote:
Kom je met de cabby of met die andere gare golf van je? :D |
Heeft er iemand trouwens navi in z'n VW?
Ik heb nu een routeplanner uitgeprint tot aan Zemst (adres Retromania kent hij niet), maar een tomtom oid zou nog makkelijker zijn. |
bij mij pakt ie niet "zemstbaan" 208 dus maar gewoon E19 exit 10 met de navi.
overigens wel vreemd want routennet kent de zemstbaan ook niet .... :screwy: |
Same here, zemstbaan ken hij niet. Zemst zelf wel, dus heb hem nu daar naartoe gestuurd, ik ga er vanuit dat RetroMania wel ergens in Zemst aangegeven staat..
|
ben er al een paar keer geweest en ken de route
|
Ik rij via brussel richting antwerpen en dan indd afrit 10 en je komt er zo langs...
|
Als je Mechelen als stad nemt, kent hij de Zemstbaan wel ;)
|
dan stuurt ie je door heel mechlen heen ? :confused:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:42. |