Golf 2 GTI 16V Fire & Ice Edition
Te koop Golf 2 GTI 16V Fire & Ice Edition 1 van de 200. Ook op het kenteken staat edition vermeld.
Bouwjaar 1991 Voor zien van diverse extra's: Koni Geel in hardheid verstelbaar Stuurbekrachtiging BBS RM Schuifdak Mistlampen enz.... Motor en schakelt als nieuw, ondanks de kilometer stand van 260.000 Vraagprijs € 2000. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
mooie wagen, deze is cker een keer overgespoten?
omdat de C-stijl stickers missen. :eek: Groeten |
Quote:
|
Klopt, op kenteken staat gti edition 16v.
verder zeer mooie bak succes met de verkoop. :thumbup: |
Is een orginele fire & Ice maar dat wordt niet op het kenteken vermeld, volgens mij is dat bij geen één fire & ice op het kenteken staat dit:
GOLF GTI EDITION 16V U9 |
Volgens mij klopt dit verhaal, want als het een edition was zou hij toch ook dark burgundy zijn geweest??
Verder hele mooie auto succes met de verkoop. |
Quote:
zijn in meerdere kleuren geleverd, en deze heeft een donkere kleur paars ..... dark burgundy ?, kleur staat er niet bij. Hebt goede kans dat het een omgebouwde is, of dat er een andere motor in is gelegd. Meer info bij de auto is maakt het wat duidelijker ;) |
uit enschede ?
|
ja auto staat in enschede heb hem in live gezien is een hele mooie gti.
ik weet dat er stuurbekrachteging op zit en een onwijs mooi klein momo stuurtje. |
hoi, PM verstuurd met het verzoek om contact op te nemen maar geen reactie! Wil je de auto nog verkopen? Laat even weten als je wilt
|
is de auto er nog ?
|
nee deze heb ik nu voor de deur staan
|
hee pik ook hier hahaha
|
verkocht dus ............
|
All times are GMT +1. The time now is 08:41. |