78er GTI
|
Nou dan ben ik toch heel erg benieuwd waar deze voor weg gaat,
zal wel een dikke prijs worden. Maar wat ziet deze er nog zeer goed uit en als je dat verhaaltje leest wat er bij staat, mooi man. Zelf dat interieur wat er in zit (1e interieur had ook leder op de boven kant van de rugleuning) en zie dat maar eens te vinden. René (tiefleger) |
Nou hij is verkocht voor €10.550,-.
René (tiefleger) |
Schrik ik niet van.
|
ehmm, verkocht voor €10.550,- en dan dit...
|
Daarom heeft ie ook geen € 15.000,- opgebracht. :D
|
Kun je nagaan wat hij waard zou zijn als originele Nederlander :D.
Even zonder gekheid. Ik kom net terug uit Portugal, en in het vakantiehuis vond ik een "CAR" magazine uit 2006. Ik heb hem meegepikt voor het onderstaande artikel: Het is in ieder geval duidelijk dat de prijzen aan het oplopen zijn. Nog even en onze hobby wordt onbetaalbaar door mensen die een Golf mk1 als investering zien.... |
Dan moet ik toch maar wat harder werken aan mijn GTI, en dan kijken wat ie waard is. (voor de liefhebber dan hè)
René (tiefleger) |
|
Quote:
Is toch helemaal niet interessant, zo'n auto doe je niet meer weg als ie af is. |
Quote:
Ik denk van niet. Maar laten we eerst maar eens zorgen dat ie klaar komt. :thumbup: René (tiefleger) |
Quote:
Jaah Rene tempo, eind volgend jaar moet die klaar zijn;) Haha :D |
Heb ik toch een goede investering gedaan :D
Dit is de mijne, heb hem nu een maand of 6 ben hem van buiten zo origineel mogelijk aan het maken. |
[/QUOTE] :eek: + :thumbup: Heb je nog wat meer info over de auto? René (tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 18:45. |