Recaro achterbank
Ik ben misschien op zoek naar een achterbank van een Recaro interieur. Het moet in mijn Jetta MKII 4 deurs passen.
Als je wat hebt, laat dan wat weten met de vraagprijs erbij. |
misschien op zoek naar .......wat voor achter bank zoek je een recaro achter bank moeten nog gemaakt worden volgens mij
|
Misschien ook handig om er een foto van de soort stof bij te plaatsen ,want er zijn nogal wat recaro's geleverd !
De achterbank is altijd origineel vw ,alleen de bekleding word dan in dezelfde stof geleverd als de voorstoelen. En een golf achterbank past trouwens ook hoor ;) |
Dat weet ik, vandaar dat erbij staat dat ie in mijn jetta moet passen
Het gaat om zo'n type bank: Of zou dat ook wel bij mijn gewone achterbank passen? Recaro voorstoelen? |
Zo'n bank moet vast wel ergens te koop zijn ,ik zie vaak genoeg alleen zulke voorstoelen op marktplaats e.d ,dan moeten er ook nog wel ergens achterbanken in de handel zijn.
|
Quote:
word ook al minder wytze voor een jetta niet denk ik is een wob recaro vind je geen jetta achter bank bij zal je voor golf bank moeten gaan zo jettaracing al zei kan ook wel |
Past dan van een wob in de jetta dan?
|
Wob is volgens mij altijd 3-deurs. Kan de achterbank in jou Jetta klappen? Denk dat het dan namelijk wel kan passen :)
|
Nee dat kan ie niet... Das al ellendig genoeg...
|
Elke golf mk2 bank past wel in een jetta hoor ,ook een deelbare ,en een wob is ook in een 4 deurs geleverd!
De oude jetta van deblackbull had er ook zo'n compeet interieur in zitten ! |
Ik ga nu maar eens op de sloop kijken...
|
Quote:
Geen schijn van kans. Probeer marktplaats! Van de week nog zo'n achterbank zien staan. |
Grmmmbl
Dat interieur was dus al verkocht.... Edit: die was er wel hoor Mania ;) |
beetje rondzwerven op MP en Ebay.de,
je vind ze best goed, misschien ook wat bijpassende voorstoeltjes is wel zo trendy :cool: |
Die had ik juist al gevonden, vandaar op zoek naar een bank...
Maar dit zal wel weer lange termijn worden denk ik... |
All times are GMT +1. The time now is 14:04. |