Golf 1 gezocht
gezocht golf mk1,
Gewoon goedrijdende hatchback handschakel. Geen roestplekke of bijna niet of andere mankementen. Beetje gepimped geen probleem. Bedoeling is alleen verlagen en andere velgen eronder knallen om mee te beginnen. Geen trekhaak graag. richtprijs is ongeveer 2000 euro wat ik er aan uit wil besteden. laat maar weten als je wat hebt, mvg, Ewoud Sigmond |
Kijk hier maar eens in het te koop gedeelte, daar staat sowiezo een 77er te koop en nog een paar meer.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28985 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31080 |
bedankt , ook al had ik ze al gezien natuurlijk. heb marktplaats gekeke en andere occasion sites. maar de tweede uit 1977 onthou ik, meer mijn style vanwege drie deurs.
|
Ik ga die van mij ook in de verkoop gooien, omdat ik iets anders wil.
Maar het is denk ik niet jou stijl (1977) en ik ga d,r denk ik iets meer voor vragen. |
cker interresse, meer oldskool. zou je via mail even wat meer gegevens er van kunnen sturen?
|
Quote:
Omdat jij model '77 zocht dacht ik dat het niets voor je was omdat mijn wagentje een '83 is. Ik heb je gemaild. |
eigenlijk alle jaren welkom!!! zijn er nog anderen die iets gevonden of te aan te bieden??? laat maar komen
|
hee sigi zag dat je me gemaild had maar mn mail is wat in de war . dus kun je het beter even via het forum doen mvg folkert
|
Ben nog een groentje in de golf wereld van de mk1, dus als je nog wat meer info er van kan geven, plekken, wat voorn motor je er in hebt zitten, apk, etc.....dan hoor ik het wel. maar voldoet aan mijn eisen van style!!!
|
Mijne gaat ook de verkoop in.. maar ook voor wat meer geld als dat jij wilt uitgeven denk ik.
|
Quote:
Wat moet deze dan kosten als ik vragen mag? :D mgv Roberto |
Quote:
Ik zeg 5000 :tongue: maar een tegenbod is welkom hoor |
zal graag tegen willen bieden als het geld er was:(
|
|
En ook mijn originele Pirelli is te koop.
|
als je adverteerd denk er wel even graag aan dat mijn richtprijs zoon 1000 a 1500 euro is.... en niet dat ik mijn geldboom al in vollebloei heb staan voor een te mooie auto van 5000 euro
|
iemand anders nog iets te bieden op het moment?????:)
|
1000 euro kan ik de mijne niet voor aanbieden... sorry
|
Quote:
Wat mag dat dan kosten? |
kan dicht, slot erop, er staat een nieuwe in de garage latie
|
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |