Mijn 35i VR6 Variant USA
New ride: 35i VR6, Amerikaanse uitvoering, full options loaded (alleen geen climatronic, gelukkig wel een werkende airco).
Naafkapjes still under consruction. ;) Met dank aan Jettaracing voor de foto's! :thumbup: Na aankoop een origineel front laten spuiten en gemonteerd (zat zo'n badlook in), nieuwe kentekenplaten gemonteerd, nieuwe emblemen en de wielen gewisseld voor dezen. Plannen: vooraan nog een cm. of twee zakken, en een setje witte DE koplampen met xenon. :) |
Superauto!!
En hij rijdt ook erg goed! |
Die porkers staan hem goed man! Super!
|
Wou net zeggen, dat is volgens mij West End niet :D
Superbak man!! :rock: Zelfs bekerhouders achterin :eek: |
mooie passat vr6 succes er mee arnaud ;)
|
dikke bak man, echt super :thumbup:
deze velgen staan hem ook zeer goed en dat front is natuurlijk ook 10x zo mooi nu :eek: |
Mooie wagen,wielen ook super en leuk die gordels :thumbup:
|
Hele mooie vr6 !!!
Succes ermee. |
Super slee Naud! En rijd inderdaad erg lekker!
|
De velgen zijn ook goedgekeurd door Benji :D
Maare echt een mooie auto ! ,ben stiekum wel een beetje jaloers hoor ;) |
Benzi :rock:
Dan moeten ze ook wel goed zijn! |
alderaast! wat een superbak! Velgen staan em erg goed hoor
|
Echt een hele mooie wagen succes ermee maar dat moet geen probleem zijn dacht ik :D
|
al een tydje gewacht op de foto's arnaud
fijne auto kerel ( zelfde wielen die ik had onder de vento) super zo |
:eek: :thumbup:
|
:woowoo: :woowoo:
Ben zelf nog op zoek naar een VR6 syncro..............heb zelf ook dat model gehad paar jaar geleden maar helaas buiten mijn schuld om total=loss :cool: Vooral de ruimte en de kwaliteit van dat model vind ik super :thumbup: |
Zo dan! Deze wielen staan em erg goed Arnaud! Auto had ik in Drachten al ff bekeken :)
|
Ik vind het echt een geweldig ding arnaud! Wielen staan 'm goed, lekker luxe uitvoering :thumbup:
|
Quote:
En geen sportstoelen... Staat nog een setje op EBAY Heeft wel wat zo'n rood US model :rolleyes: |
Heeft zeker wat, mooi ding hoor!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:55. |