heel freaky..( bekende van de jettamannen?)
|
hmmm wel beetje vaag....maar wel freaky idd....hopen dat dr niets ergs is gebeurd
|
volgens mij heeft ie het leven samen dmv de auto ontnomen
|
wazige shizzle,
aandacht vragen of serieus ..... Denk zelf het eerste :) |
Quote:
Hij heeft de 22ste zijn Jetta totall loss gereden en daarom wil hij zichzelf van t leven beroven... Pff wat een nerd, flink pak slaag zal m goed doen... |
ik snap niks van die belgische taal, wtf is pere
|
hmm...
In z'n project-topic is dit de laatste post: "onze zoon heeft gisteren jetta bij elkaar gereden is pertot..." :confused: |
Quote:
Ja klopt dat zag ik ook staan. Maar ik spreek dan nu voor mezelf. Kan niet over hem oordelen. Maar ik weet wel dat ALS ik zelfmoord zal plegen dan gaan mijn ouders niet posten op het volksforum dat ik zelfmoord heb gepleegd. Denk dat dan mijn ouders wel iets anders aan hun hoofd hebben. Laat staan dat mijn ouders weten op welke sites ik aangemeld ben en met wat voor een wachtwoord en nickname. |
Ja de 22ste heeft ie zijn jetta pere totaal (total loss) gereden en daarom heeft ie de 23ste in zijn msn naam staan dat ie zelfmoord wil plegen...
Moet misschien leren dat r meer is in het leven dan zijn jetta... |
hij's hier ook lid....
|
was lid.....
|
Quote:
Quote:
Dat bedoel ik :rolleyes: |
Hmm blijkbaar had ik t mis:
Quote:
Achja poging tot is geen zelfmoord, maar aandacht vragen, zo moeilijk is t niet om jezelf om te brengen... |
Quote:
Hij leeft iig weer (gvd berserker eerder) |
:eek: :eek: Ik ken hem wel, een beetje dan.
heb in Ranst [B] de hele dag naast heb gestaan met de jetta's. hele aardige gast, Ik heb samen met hem nog de velgen gepoetst met unipol.. echt heel freaky idd. |
Quote:
Mensen die zo achteloos over dergelijke zaken praten zouden zélf eens een flink pak slaag moeten hebben. :nuts: Uit de hele context van het verhaal op cleaned blijkt wel dergelijk dat er serieus iets aan de hand is, alle sterkte toegewenst aan de persoon... |
Quote:
Ja idd, sterkte. En de volgende poging meer succes gewenst :rolleyes: |
Quote:
Als die dan maar wel die sletta heel laat, kan die niet gewoon met de trein gaan...??? :tongue: |
Quote:
Je zou eens met psychologen hierover moeten praten, merendeel van de zelfmoordpogingen zijn om aandacht te vragen (t woord poging zegt t al), de mensen die echt in de knoop zitten doen t gewoon, zorgen er niet voor dat ze nog net gered kunnen worden, of een kans op overleven hebben..bijvoorbeeld hoge brug... Kende een meisje op de middelbare school moest ook altijd aandacht hebben, werd daardoor gepest, deed een poging tot zelfmoord door 10 aspirientjes te slikken en dat haar ouders te zeggen, (ja dan lukt t natuurlijk nooit) en sindsdien stond ze bekend als Tina Aspirina... Vooral vanwege t feit dat hij t in zijn nickname gezet heeft zegt toch al genoeg.. |
blijft het toch nog een erg genoeg feit om daar als de eerste de beste onbekende achteloos over te gaan praten ofniet dan?
Anyway... best heftig verhaal. Toch erg als het zover is gekomen dat je jezelf met auto en al total loss probeert te rijden. |
All times are GMT +1. The time now is 09:42. |