Velgen 15 inch 4*100 gezocht
Ik zoek met ENIGE SPOED een setje wielen voor mijn daily golf 2:
- Een setje 15 inch wielen - Mag staal zijn maar ook lichtmetaal - Mag een opknapset zijn - Maximaal 200,- afhankelijk vd staat - Ik zoek een set ZONDER banden - Alles aanbieden met prijs en foto´s |
Ik heb nog wel een setje 7x15 ATS Cup look-a-likes liggen. Maar die moet je even spuiten, en er zitten geen banden om.
Mag weg voor een heel zacht prijsje...... |
Heb nog een setje BBS zonder stoeprandschade.
Maten; 15x6 ET45 Banden zijn niet veel soeps meer (max 2mm), maar velgen zijn netjes en compleet met kapjes :) Voor 125 euri's zijn ze van jou :) |
Quote:
Je woont wel aan de andere kant van NL zo te zien. Kom je toevallig wel eens in de buurt van NH of ZH? Wat kosten ze en heb je 'toevallig' foto's. |
Quote:
Bedankt voor het aanbod, maar zo een setje heb ik al gehad. |
Quote:
Ik kan wel een foto voor je maken hoor, da's geen probleem. Alleen kom ik niet zo vaak jou kant op. Ja, ik ga in de zomer vakantie een weekje naar Egmond, maar dat duurt nog wel even, helaas. Kom jij hier ook nooit in de buurt dan ?? Pm me je emailadres even, dan mail ik je een paar foto's !!! Groeten, LRR |
mijn emailadres is erdem@bkcustoms.nl en ik zoek een setje zonder banden aangezien ik die al heb liggen.
|
Ik mail je morgenavond even de foto's !!!!
|
ik krijg zaterdag nog een setje wilelen in 16inch komen onder een corrado vandaan met goede banden 175 euro
|
Hey Erdem,
Foto's gekregen ?? |
All times are GMT +1. The time now is 05:51. |