Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Get your BUG-OUT to Amersfoort! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30800)

Niels - AirMighty.com 19-04-2007 20:11

Get your BUG-OUT to Amersfoort!

Het is een late aankondiging maar aangezien ik vorgie week de vraag kreeg om een meeting te organiseren in mijn eigen stads centrum van Amersfoort kon ik dat natuurlijk niet weigeren!

Wie & waar?
AirMighty.com organiseerd op 30 april (koninginnedag) voor het eerst de "Get your BUG-OUT to Amersfoort" meeting in het hart van Holland, Amersfoort!

De locatie is perfect, de luchtgekoelde VW's worden aan de rand van de sfeervolle boulevard geparkeerd op loopafstand van het mooie oude centrum van Amersfoort.
Een wandeling naar het centrum die trouwens ook zeker de moeite waard is... vooral met de gezellige activiteiten omtrend 'koninginnedag'.

Wat
Mooie luchtgekoelde Volkswagen line-up langs de Eem!
Een meeting met wat kraampjes waar jullie zelf en geheel vrijblijvend spullen (aircooled VW gerelateerd) mogen verkopen.
Een kleine kermis voor de kids en natuurlijk diverse andere activiteiten die georganiseerd worden tijdens deze koninginnedag.
En voor een hapje, een drankje en zelfs een BBQ kun je (op loop afstand) terecht bij 'Zandfoort aan de Eem'.

Meer informatie:
Wanneer: 30 April (koninginnedag)
Tijd: vanaf 12.00 uur
Website: www.Bug-Out.nl

Wanneer ik meer / nieuwe informatie heb laat ik dat natuurlijk allemaal z.s.m. via de website weten!

Flyer:

manijack 19-04-2007 20:33

lijkt me erg leuk, maar ik zit dan helaas in la france.
veel plezier! :thumbup:

flat 4 freak 19-04-2007 20:54

ik zag het net op je site

leuk man
leuk idee

wij gaan ff kijken of we niets anders hebben
anders komen we cker buurten

hajee 19-04-2007 20:58

hmm dan gaan we 's middags naar Hannover. :redface:

Niels - AirMighty.com 19-04-2007 21:03

Quote:
Originally Posted by hajee
hmm dan gaan we 's middags naar Hannover. :redface:

Mooi op der route?!? ... niet echt voor jullie he, nou ja... ik hoop er een jaarlijks evenement van te kunnen maken. ;)

vwleusden 19-04-2007 21:17

Doe het dan niet op koninginnedag Niels, ik ga naar de autocross in Leusden.

Maar wel een schitterende lokatie bij Zandvoort aan de Eem voor de deur.

hajee 19-04-2007 21:19

leuk plan in ieder geval!!
(Niels - AirMighty.com has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.) :D

Niels - AirMighty.com 19-04-2007 21:38

Tsja... koninginnedag, dat liep toevallig zo omdat er een braderie uitviel was er dus plek voor de Bug-Out!
Misschien een andere mooie data voor het volgende jaar?!? wie weet...

Niels - AirMighty.com 19-04-2007 21:39

Quote:
Originally Posted by hajee
leuk plan in ieder geval!!
(Niels - AirMighty.com has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.) :D

Okay... stond een hoop zooi in... is nu weer leeg.

Plan is leuk en de locatie is SUPER!!! Hopelijk wordt het een beetje druk! :thumbup: :D

Tjeerd 19-04-2007 21:41

Ongelovelijk!!
Een meeting bij Erik M en mij voor de deur (wij wonen in de 'spaceboxen') en we zijn er allbij niet, wat zonde!

Succes met de meeting!

Toby 20-04-2007 13:43

dan ben ik niet in staat om een voertuig te besturen! :D
sorry had graag langs willen komen... :(

Niels - AirMighty.com 22-04-2007 18:49

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
Ongelovelijk!!
Een meeting bij Erik M en mij voor de deur (wij wonen in de 'spaceboxen') en we zijn er allbij niet, wat zonde!

Succes met de meeting!

Dat is zekers zonde ja.... we hebben net nog even op Zandfoort gezeten en volgens mij jou (VVV) busje zien staan.
Het wordt zeker wel de moeite even om te komen, wat ik zo hoor gaat het nog best druk worden volgens mij! :D

Tjeerd 22-04-2007 19:18

Busje is (helaas) niet van mij. Maar er staan wel vaker leuke auto's bij ons op de parkeerplaats, ook vaak een hele nette T1.

Dit is mijn uitzicht op dit moment.

Niels - AirMighty.com 23-04-2007 12:00

Teasertje:

tjoep 23-04-2007 14:25

Ik denk dat het alcohol promillage in mijn bloed dan nog (of alweer) iets te hoog is om mijn kever veilig naar Amersfoort te sturen. Volgende keer beter.

Niels - AirMighty.com 23-04-2007 20:30

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
Busje is (helaas) niet van mij. Maar er staan wel vaker leuke auto's bij ons op de parkeerplaats, ook vaak een hele nette T1.

Dit is mijn uitzicht op dit moment.

Hey Tjeerd... da's toch geen verkeerd uitzicht al zeg ik dat zelf.
En dat voor "studenten flat(jes)"... dat zijn het tocg, die skyboxen?!?

Erik M 23-04-2007 21:08

Quote:
Originally Posted by Niels - AirMighty.com
Hey Tjeerd... da's toch geen verkeerd uitzicht al zeg ik dat zelf.
En dat voor "studenten flat(jes)"... dat zijn het tocg, die skyboxen?!?

Spacebox heten ze, prima woning hoor. Wel een beetje klein misschien :D maar de plek bij het centrum is zeker goed.

Alleen die VVV bus is van een bewoner, de rest is vaak op visite, meestal staat mijn auto er ook bij :D

Polootje 23-04-2007 21:59

Nou....voor zover ik het kan bekijken en als het weer meewerkt...komen wij vanuit Nunspeet wel ff kiek'n....In Nunspeet of Harderwijk is het toch elk jaar hetzelfde geneuzel en ben ik nu wel op uitgekeken.. ;)

Niels - AirMighty.com 24-04-2007 10:59

Quote:
Originally Posted by Polootje
Nou....voor zover ik het kan bekijken en als het weer meewerkt...komen wij vanuit Nunspeet wel ff kiek'n....In Nunspeet of Harderwijk is het toch elk jaar hetzelfde geneuzel en ben ik nu wel op uitgekeken.. ;)

Kijk dat zijn de berichten! :D Goed bezig! :thumbup:

Niels - AirMighty.com 24-04-2007 17:13

Even een PSje... het 'gastenboek' op www.Bug-Out.nl is nu ook online! ;)

All times are GMT +1. The time now is 15:22.