9th Int meeting VW club Charly's @ Waregem (België
Ook dit jaar vindt onze jaarlijkse meeting terug plaats. De 9de Internationale meeting van 2007 gaat deze keer door op de parkeerterreinen van TVH (Waregem). Deze locatie omvat een enorm groot parkeerterrein (ong. 500 standplaatsen) voor de Show & Shine voor de watergekoelde, een privé parkingterrein voor de bezoekers en natuurlijk een extra terrein voor onze VW Airheads "Airworld" goed voor zo'n 200 standplaatsen luchtgekoeld plezier! Ook is er plaats zat voor het podium en om tal van standen te plaatsen. Een echte primeur dit jaar zal onze bar zijn, ditmaal niet een gewone feesttent maar een echte barruimte met overzicht op het hele terrein! Jullie worden verwacht! VW-greetz |
|
Het is bijna zover... :thumbup:
|
Tis wel een pokk eind rijden.. maar ben met de vrachtwagen regelmatig in Zulte en kruishoutum.. misschien dat ik daar mn 24 kan maken dan :tongue:
|
Hmm 165km enkele reis.
Is te doen :D |
Had hier heel graag heengewild, maar wordt waarschijnlijk toch burgum :rolleyes:
Wie weet dat ik nog van gedachten verander:D |
Quote:
op zondag ??? Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Na alle verhalen en berichten kan ik haast niet wachten :drive: :cool:
|
Gaan er niet echt veel als ik het zo bekijk ofwel van dit Forum ??
|
Quote:
Wij (www.dutchdub.nl) gaan met +/- 10 man. :cool: |
Quote:
hoop dat ze van dit forum naar bergum komen :D :thumbup: |
Zit nog steeds aan te denken om alsnog heen te gaan :D
Auto's die in Burgum komen zie ik vaker als de wagens die daar staan :rolleyes: Erg moeilijk...:rolleyes: |
Quote:
Gaan iig wat mensen van MIVW heen. Waaronder het net afgekomen project van Carlos en natuurlijk de Golf 1 van Ron die vorig jaar best of show watercooled werd en zodoende op de flyer/poster staat. |
Zal nog eens goed overleggen hier wat ze nu willen...zie het wel zitten om die kant op te komen :thumbup:
|
Wie gaan er nog meer van hier..???
Misschien samen oprijden? |
ik ga ook zeker.veel goede dingen over gehoord
|
Wij zullen zeker aanwezig zijn
|
Wij gaan ook met een paar man!
|
Golfgti
Ik was ook aanwezig, het was een super dag
|