61-er ragtop
toch maar even een vers topicje aanmaken
In engeland een setje velgen besteld, deze empi's, blijf het mooie wielen vinden, en in deze kleurstelling had ik ze nog niet eerder gezien. voorop liggen smartbanden 135/70/15 en achter liggen 165/80/15's spindels liggen klaar, en versmalde vooras zit in de planning.( :hug: workingclass)ruimte in de voorste wielkassen is nu nog ietwat te veel, omdanks dat ie nu al met verstelplaten verlaagd is. achter is ie nu 1 tand lager. |
Nice, stickers eraf en je hebt een nette kever!
|
blijft een dikke ride henne
|
Quote:
thanks, hij moet alleen drastisch naar beneden aan de voorkant... :rolleyes: |
Gave kever!
Ragtop lijkt me zóóó relaxed in de zomer! |
vette kever . de velgen staan uber .
|
Lekker bakje...
|
Quote:
Is het ook! :D Die empi's zijn niet echt mijn ding maar verders is het een héél fraai kevertje! |
Ragtops zijn stoer, en dit is een hele nette :thumbup:
|
Ik vind de empi's erg mooi! Vooral deze kleurcombi! Paar jaar geleden voor het eerst op Spa gezien, maar nog niet eerder onder een kever! Ziet er erg goed uit!
|
bedankt voor de reacties, de stalen velgen zijn gestraald,
en liggen bij de spuiter, kun je af en toe wisselen. ben nu bezig met het interieur, TMI set is er eindelijk, foto's volgen later. |
eruug mooi henneh..
|
Staat 'm goed Hendrik! :thumbup:
|
blijft een mooie wagen hajee
groeten |
Quote:
hoest met jouw wagenpark dan?? :D |
vind de empi's niet zo super, ik denk met versmalde vooras en de ori wielen de auto een stuk mooier is :D just my 2 cents
|
Quote:
En smaller :D:D Echt een dikke bak !! |
Quote:
goed duurt wel nog ff voordat de kever rijd kom namelijk altijd meer tegen dan gedacht binnen een paar maand zal ie gaan rondrijden :D |
Quote:
:D wordt aan gewerkt.. ;) |
Mooi bakkie hoor! Tis er weer voor nu!!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:41. |