Rai 2007
Ik heb het voorrecht gehad om Woensdag de RAI al te bezoeken.. Vak dag..
Wil jullie toch even wat VW fototjes delen .. Heb meer als 500 foto's getrokken dus ja kan ze niet allemaal posten.. AUDI Nog twee die ik jullie ook niet wilde onthouden En nog wat beurs Babes Mja ook nog " celeberty" |
Zitten mooie wagens tussen.
|
he dominique,
onder werktijd lekker naar de rai, wat een leven zeg;) grtz maarten |
:hitit: de alfa! |
Ben vandaag geweest met Sander, heb me goed vermaakt. Geen schokkend nieuws maar wel een hoop mooie auto's te bewonderen. Vooral de Audi stand heeft me een tijd staande gehouden (S5, wow!), maar het enige waar ik echt een beetje stil van werd was oog in oog staan met een echte Veyron :)
|
zit elke dag in de nieuwste auto's
wat daar staat is in de meeste gevallen oud nieuws behalve deze dan :D die krijg ik niet op mijn auto :D |
Mooie foto's, ik ben dinsdag geweest (ook lekker leeg). Mijn foto's zijn grappig genoeg voor een groot deel vanuit dezelfde standpunten genomen als de jouwe.
|
Autorai trekt mij niet zo,doe mij maar Techno classica essen:);)
|
ik vind die Fox best wel leuk zo met spoilertjes en plastic!!!
|
Ben vandaag ook geweest.
Niet heel veel bijzonders, Veyron blijft natuurlijk gaaf. Hessing had een paar leuke auto's staan samen met de Lauwman collectie. |
Quote:
zeker weten. :thumbup: |
Die heb ik er gewoon bijgedaan. :)
|
ze staan online....na een herindeling zijn er 185 over gebleven:
plak er een genesis stickerpakketje op en klaar... :wink: de rest uiteraard op mijn site :wink: www.autopics.mijnalbums.nl |
IK was er ook Zondag 1 april
Veel Moois gezien de meeste vw's zijn hier al gepost :D Zijn met de gsm gemaakt :D |
Mijn zwagertje is gister geweest met een aantal
kameraden :) Hij wilde mijn camera graag lenen, dus in ruil daarvoor mocht ik de foto's op de site plaatsen :D Zaten wel mooie foto's bij, maar de RAI is niet bepaald iets waar ik om zit te springen om heen te gaan... Kan best leuk zijn natuurlijk ;) Hier enkele foto's: De rest op www.watercooled.nl onder "trips" :thumbup: |
Vandaag was het "iets" drukker......
|
ik was er gisteren dus ook ff, maar het was echt veels te druk :)
ff snel een paar foto'tjes ertussenuit gepikt: |
bij fiat haalt men alles uit de kast om maar auto's te verkopen
kijk maar wat ze er voor over hebben daar |
Wahhaah!
|
Quote:
Geen schokkend nieuws?? nou staan toch erg veel nieuwe type,s vind ik. |
All times are GMT +1. The time now is 00:47. |