![]() |
Aanpassen koelsysteem VR6
Beste mensen,
Ik ben met een (voor mij) groot project bezig, namelijk mijn VR6 krijgt een complete 'beurt'. Hij zal compleet overgespoten worden in een andere kleur, ook onder de kap. Nu het volgende: het koelsysteem. Ik ga een grote opruiming houden onder de motorkap. Er komt wel een compressor op. De kachelradiateur gaat verdwijnen, de electrische waterpomp ook, en het reservoir komt ook niet meer terug. Dit scheelt een hoop slangen en potjes. Ik wil een andere thermostaat monteren en andere sensoren om ervoor te zorgen dat de boel eerder gaat koelen. Mijn vragen: -1- Kan ik de orginele radiateur behouden, of zal ik een grotere plaatsen, zoja welke? -2- Om het koelsysteem te vullen wil ik zo een T-stuk gebruiken met een vuldop erop, deze wordt geplaatst op de bovenste koelslang tussen radiateur en thermostaathuis. Waar vind ik dit, ik heb ze al vaker gezien. Alvast bedankt |
|
Dit is niet het systeem wat ik bedoelde, maar met deze foto kan ik ook wel het eea doen bedankt.
|
Weer grootse plannen Erdem, compressor al binnen?
Kom snel weer ff buurten als ik weer in NL ben. |
Quote:
Het ging een beetje om de KVS pijp met ontluchtings kraan... ;). Dat is niet voor iedereen even duidelijk denk :D |
Heeft er niemand concrete info hierover, heb er al een paar gezien in NL namelijk
|
All times are GMT +1. The time now is 05:00. |