Eindelijk de wielen terug van de pooier
:redface: Zo gingen ze weg: http://home.tiscali.nl/~dennish/edition/061206/wob1.jpg Ik weet niet of ik blij ben met zijn resultaat, hoor alleen maar goede verhalen over die man en dan krijg ik dit. Dit noem je toch geen polijsten !@ :chair: |
netjes dennis... mooi zou houden! :woowoo:
|
dus....ritalin weer vergeten dennis?
|
Ik hoop voor je dat je niet betaald hebt...
En dat je die andere 2 velgen in z'n uitlaatbuis hebt gestopt! |
Naja, negatieve reclame is ook reclame :)
|
En wie is die pooier dan wel?
|
Soow :eek:
|
Ben je mooi lekker mee dan!
Stelletje prutsers, Als je een BBS rand al verkloot wil ik de rest van zn werk niet zien:( Mischien valt de schade mee na het afstoffen? |
Afstoffen ? er zitten komplete bloemkolen op ;)
Sixpack heeft geen tijd en ze lagen ongelovelijk in de weg dus heb ze maar opgehaald. Ergens in Mei gaan ze die kant weer eens op. |
Mei .......? godsklere man ik heb nog iets van 12 sets bbs/oz/speedline liggen die klaar moeten , moet 2 weken vrij nemen van het werk ......tis maar een hobby hoor... :redface:
en als je die velgen wat beter had onderhouden, had je ze niet opnieuw hoeven te laten polijsten :D haha wel humor deze topic :thumbup: |
en wat betreft die bloemkolen.......ff de borstel erover heen en voila, bling bling.
|
Quote:
wat doe je op het forum dan?? Achter die pc vandaan! ;) |
Polijste man :D
|
kom NET uit de garage ..... vanaf vanmorgen 07;00 .nu eff biertje en dan weer eff terug ... :redface:
|
dan is het goed :D
|
Hmm respect daarvoor :)
Ook al vanaf vanmorgen 7:00 aan het bier? |
Quote:
Rijd er alleen mee in de winter :D maar je mot wel beter je best doen want dit ken echt niet :hug: |
is dit nou een grap?? :confused:, velgen zien er slechter uit als wanneer je ze gebracht hebt :eek:
had je ze ook zelf mooi kunnen houden he dennis... |
Quote:
hmmm, eventjes koken tot ze beetgaar zijn, nootmuskaat erop, eventueel Sauce Hollandaise erbij... :hitit: |
hahaha :rock: geweldig dit :D
|
All times are GMT +1. The time now is 00:39. |