Golf 1 cabrio Etienne Aigner Bolku Tuning
Te koop:
Mijn helios blauwe Etienne Aigner mag plaats gaan maken voor een nieuw project :wink: Het is een ontzettend fijne cabbie uit 1988 die is omgebouwd naar een Etienne Aigner van 1992. Vraagprijs: € 3950,- De cabrio is voorzien van veel extra's: Schroefset Supersport, paar maanden oud. Simons spagetti spruitstuk Grotere injectoren Speciale sportnokkenas ( 273 graden) Verstelbaar nokkenastandwiel Snelle, onbegrensde chip Open sportluchtfilter Groep A uitlaatsysteem 2H motor ( revisiemotor!) Stuurbekrachtiging Cruise control Stoelverwarming beide voorstoelen Hoogte verstelling beide voorstoelen Sportline tellerunit VR6 lederen sportstuur Stoffen Etienne Aigner kaphoes Stoffen sonnenland dak met zwarte binnenhemel, paar jaar oud Alarm met afstandsbediening cv Blauw/ rode teller- en schakelaarverlichting Windscherm 15 inch Wolfrace velgen met nieuwe banden Nwe apk en beurt bij aflevering Nieuwe schijven en blokken voor Nwe lambda sonde Achterklep met 3e remlicht en embleemloos Geen sloten in de portieren Kenwood radio cd met klapfront en voor en achter speakers Alu tankdop Rood heldere achterlichten 3 meters in middenconsole VR6 spoiler Grillespoiler Zwarte knipperlichten Veerpootbrug onder tussen de draagarmen Spoorverbreders achter enz, enz Bij de cabbie zit een map met bijna alle rekeningen vanaf het moment dat de cabbie in NL is. Er zit ook een geldig taxatierapport bij van € 9.000,- ;-) |
dubbel-post he... ;)
|
Mooi, he? als je adverteerder bent....
Bij die andere kan je lekker niet reageren:D |
interrese
hey jeroen,
hier dan als nog even mij gegevens ***edit*** ik heb ook gelijk interrese in die deze golf die jij aanbiedt. Ik krijg je telefonisch niet te pakken dus als je dit leest kan je mij misschien even bellen. (inruil was mogelijk toch ?) groetjes michel |
persoonsgegevens kan je beter per mail of PM naar hem sturen ;)
|
uhhmmmm volgens mij is ie al lang en breed verkocht :rolleyes:
|
Quote:
Toch niet hoor. Ik zag hem op het cabrio forum ook weer voorbij komen! |
All times are GMT +1. The time now is 07:55. |