![]() |
Wie kan ff soepen?
:hug: graag ff mijn nieuwe velgen met zwart hart.. goud hart..wit hart en polierte randen onder mijn passat en een goed stukje( realistisch..:D) naar beneden
mijn dank is groot :hug: |
Vette wielen richard! DIK :thumbup: :cool:
|
dank je.. nu nog een soeper gezocht
|
Quote:
Gevonden :) ![]() |
Zo, ik heb de kleurtjes al, nu nog onder de auto zetten en verlagen. Maar dan moet ik wel even weten hoeveel inch de huidige velgen zijn en die nieuwe van je!
![]() |
Quote:
Randjes zijn niet gepolijst. :D :D Ziet er goed uit, gaat mooi uit zien onder die passat. Ik zou voor wit gaan :thumbup: |
huidige 17 en nieuwe ook 17.. dus dat vergemakkelijkd de zaak.. wel mooi al die kleurtjes
|
![]() zo worden de randen |
Heb al gekeken of ik dat netjes kon krijgen, maar ik in ieder geval niet. Aangezien ik vanochtend ook nog eens keihard van mijn fiets afgestuiterd ben (op weg naar werk om half 6) gaat alles niet echt soepel nu...
Ga ff mijn best doen op die wielen, heb je geen betere foto van de 35I ? |
kan je hier iets mee |
Wilde niet helemaal lukken, maar het gaat om het idee! ik zeg zwart.. :thumbup:
![]() ![]() |
Echt super velgen!, ik zou voor de kleuren combo gaan net als die bbsjes die je hebt als voorbeeld.
|
soepers?
|
Heb je die foto genomen met een telefoon of echte camera? De auto lijkt aan de zijkant van de foto platter, vervormd. Dit kun je nog wel eens voor elkaar krijgen met een telefoon camera. Geeft zo'n gek beeld. Vandaar dat ik vroeg om een mooiere foto (iets groter mag ook wel krijg je een beter resultaat). Mailen mag altijd!
|
ho ho.. foto is in de regen opgenomen en kleiner gemaakt.. gewoon met een goed degelijke sony 5 megapixel
|
Kun je hem wat groter mailen dan? Bedoelde er niks mee, lijkt alleen zo dus gaf even wat uitleg...
|
was ook niet beledigd..:D
maak vanavond effe een niet regen pic |
Je weet maar nooit met sommige mensen...
|
Zwart staat inderdaad super!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:18. |