![]() |
Past een kabel geschakelde bak achter een 1800 16v KR?
Hallo,
Mijn vraag was dus of een Kabelgeschakelde versnellingsbak van een passat 35i/ corrado achter een KR past?? Wou dit gaan doen omdat die bakken toch wat sterker zijn!! :) Ik weet dat ik dan mijn versnellingsbak steun en een doorvoer moet maken in het schutbord! Want wil het in mijn golf 1. Alvast bedankt Bart ps Want had een Bakcode ACG te koop gezien op MP. |
volgens mij past het niet maar weet het niet zeker
|
Als je het vliegwiel, met koppelingplaat / drukgroep ook v/d g60 neemt, dan past het.
|
Oke als het dan past... alleen jammer dat ik mijn bijna nieuwe sachs koppeling niet meer kan gebruiken..... Dus opzoek naar bak, koppeling, drukgroep, vliegwiel en schakelmechanisme!!
En dan wordt de stap in de toekomst naar een g60 blok weer wat kleiner!! Maar is het echt zeker dat een vliegwiel van een g60 wel op een kr blok past? |
En de aandrijfassen?? van golf 1? of scirocco 16v?
|
Plaat is meen ik het zelfde aantal spiebaanen
|
Bak past er idd zo op als je de bijbehorende koppeling, druklager, kopp.plaat en vliegwiel gebruikt.
Wij gebruiken ze ook veel in Golfjes 1 met veel vermogen. Aandrijfassen kan je van de Golf 1 cabrio ( 100 mm flens) gebruiken. Wij hebben btw ook alles liggen. |
All times are GMT +1. The time now is 17:44. |