![]() |
mooie gerolde mk2 oldschool!
Merk: golf mk2
Motor: 1.3 manhattan Bouwjaar: 1989 Vraagprijs: 1.500 (valt over te praten). Veranderingen: - Hij is gerold. - Zitten torpedo spiegels op. - Schroefset van FK (nog geen half jaar oud). - 15 inch rial velgen + 4 splinter nieuwe banden. - Sport stuurtje van: supersport. Gegevens: Km-stand: 230.000. Distributie riem vervangen bij: 202.000. Apk tot: Juni. 2 nieuwe oliedruk sensoren. 4 nieuwe bougies. |
deze is toch nog geen maand geleden gerold??? :chair:
|
Waar te koop? Toevallig Haaksbergen?
|
ja in haaksbergen.
|
hij is net een maand geleden gerold
|
|
op 1 of ander manier is die foto eraf gegaan, dus ik heb hem weer even ge upload.
gr maurizio |
Sorry, ik zou graag een foto willen zien? Ik kan nml geen foto's zien zie alleen maar een kruisje :$
|
ja klopt ik upload steeds een foto maja naar een uur ofzo is hij weer weg, maja zal hem wel weer ff uploaden.
|
komt omdat je gewoon eens naar je foto moet zoeken ipv er elke week weer een nieuwe op te zetten... pas stond je foto er 3x in!
|
Rood gerolt ? Glimt nog best anders
|
Quote:
Zo kort geleden gerold dat de verf nog nat was op de foto:D |
Quote:
Nee, is niet echt glimmend. Heb hem in het echt gezien. Is een mooi "oldskool" kleurtje. |
hoort ook nie te glimmen he;)
|
maak eens fatsoenlijke foto's..zal de verkoop alleen maar stimuleren ipv deze telefoonshotjes..
|
golf 2
Quote:
heb je de golf nog? en wat is je laatste prijs... voor een mooi prijsje kom ik m zaterdag ophalen.. gr. nick |
Deze golf is een tijdje terug al verkocht, aan wie?? :confused: :cool:
Mss was het slim geweest van Grado om dit even te vermelden :rolleyes: ...Bij deze dan he ;) VERKOCHT!! :) ________________ MK1 VW haaksbergen |
All times are GMT +1. The time now is 13:23. |