Velgen in 4x100
Zoek een setje 15" / 16" velgen, 4x100 , ET max 35 , en maximaal 7,5 J.
Simpele velgjes (het liefst met) met een paar fatsoenlijke banden. Wil er ook niet teveel aan spenderen... tis voor de daily.... |
voor 40 euro mag je ze hebben :D |
ik heb een paar oz velgen, 4x100 et 26 7J, met spuit/poleist werk, zonder rubber
|
@Pedalo.... zit er nog een beetje profiel op die bandjes, of is het op?
|
Quote:
op 1 band wel de rest is apk afkeur |
upje...
Nog steeds gezocht, redelijk ogende 15/16/17" velgen, 4x100, met bandjes, waar ik de komende maanden mee vooruit kan..... |
Ik heb nog een setje CMS Nemesis 15 inch ET 37 liggen. Banden 195-50-15 en 205-50-15 (achter). Goed profiel.
Dit type werd vaker onder een Golf of Polo gezet door de dealers. Als je interesse hebt, heb ik foto's via de mail. groet Edwin |
Is dat een 5 spaaks wiel? Is niet echt wat ik zoek, maar wie weet, als de prijs mij bevalt...
Foto's (en prijs) mag je natuurlijk altijd mailen naar christiaan@volksforum.com (en lokatie waar de wielen te bezichtingen zijn...) |
heb alleen 14" bbs voor je met goed profiel....
|
pik, kep een setje ATS, zwarte in 7j..staat niet onder een type 3 he?
|
14" is echt te klein...
Moet toch wel minimaal 15" zijn, 16/17 mag natuurlijk ook :D |
Iemand niet ergens een leuk setje 16" / 17" BBS RX velgen liggen die de verkoop in mogen?
|
Ik heb nog wel een leuk 17" setje, meerdelige-look-a-like, maar randen zijn wel geoxideerd. Zitten banden op, waarvan 2 beter vervangen kunnen worden. Voor minder dan 100euro zijn ze van jou! Foto's kan ik je mailen.
|
Mail maar eens Piet... ik ben benieuwd!
|
Ik heb dit nog prijs valt over te praten. http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=ensure
|
Ik ben inmiddels voorzien...
|
All times are GMT +1. The time now is 02:23. |