Rip
Rip mijn golfje :( http://www.******news.net/special/2.../20070305-1.htm wie heeft er een vervanger voor mij in de aanbieding?
|
WTF, flinke klap geweest :eek:
Zelf niks aan overgehouden? |
idd flinke klap geweest wat heb je gedaan :confused: zelf niks eraan over gehouden hoop ik.
|
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Zelf iets minder geraakt als je Golf????? |
Ik kon de bocht niet meer houden en toen belande ik onderin de sloot tegen een boom. Ik heb het wel aan de gordel te danken dat ik zelf niks heb.
Iemand een waardige vervanger? Groeten Niels |
das goed nieuws dat je zelf niets hebt buiten een goede engelbewaarder!
veel geluk met het zoeken achter een andere golf! |
Wat is het budget voor je auto? :)
|
beter dat je zelf niks hebt!
Ff een andere vraag.. gaat de politie niet je auto onderzoeken omdat ie in hun ogen 'getuned' is, zoals ze zelf altijd zeggen? Want meestal zijn ze daar nogal moeilijk in enzo, of is dat niet bij een schadegeval? |
Quote:
Ligt eraan wat je in de aanbieding hebt |
Quote:
Nee ze deden nergens moeilijk over. maar in principe was hij ook standaart op de velgen, uitlaat, ruitenwisser en vering na |
pb hugolf even die heeft voor weinig nog een strakke 2
|
Quote:
heb ik gedaan :) |
Quote:
Ikzelf niks :redface: maar was misschien handig om erbij te vermelden. Er zijn golfjes 2 van 50 euro en van 3500 euro :) |
:eek: niet leuk joh...succes met het zoeken naar een vervanger!
|
Gelukkig heb je zelf niks, maar je hebt hem aardig plat gereden moet ik zeggen. Succes met de zoektocht.
Ik wil het eigenlijk niet hier zeggen, maar ga je hem in onderdelen verkopen? Volgens mij heb je een recaro interieur, kan ik de eerste optie krijgen?! Heb je nog voorkeur voor een bepaald model van VW? |
Quote:
Eerst verkoop ik nog niets. ik wil eerst een auto weer hebben (golf/corrado/jetta) dan ga ik kijken of ik nog wat over kan zetten zoals motor remmerij en interieur en digifiz. daarna gaatie in onderdelen weg maar dan hoor je het wel. Groeten Niels |
Prima, succes met de zoektocht!
|
Ik heb n mooie type III GTI met 2 airbags voor je te koop.
|
Volgens mij was deze vorig jaar nog van mij :eek: , maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Mocht je de golf toch in onderdelen gaan verkopen dan heb ik wel belang bij de midden- en einddemper.
|
Quote:
hallo was dit echt jou golfje? kenteken was 09 DN NZ geimporteerd uit duitsland op de zonnespoiler van het dakraampje stond 'nicole' en heb hem gekocht van iemand uit hardenberg vlak bij de evenementen hal. zo zag hij eruit toen ik hem kocht |
All times are GMT +1. The time now is 23:06. |