My Polo G40 Genesis
Hallo ik bezit sinds februari 2007 een VW Polo G40 Genesis.. Hij zag er al redelijk leuk uit toen ik hem kreeg... Hier een paar foto's
Nog bezig met het inrichten en strak maken van de kofferbak maar de beertender zit er in ieder geval al in :) jaja door een snellere chip, G-lader tuning en kleinere poulie levert dat blokkie toch een fijne 140PK :thumbup: Fotos met de nieuwe Rs Bumper |
een beertender in je auto?
en ik vond je auto bij aankoop mooier dan dat ie er nu bij staat om eerlijk te zijn |
Me too, en idd waarom een beertender in je auto?
|
:iamwithst
Quote:
Heb de tekst even aangepast. Beertender: Als je 's avonds lekker knus in je auto een DVD zit te kijken met je boomboom-zeurraund installatie op volle mep moet er natuurlijk wel een pilsje bij :D Met al die meuk in je auto ben je iig wel die G40 nodig... Maar ieder z'n hobby :thumbup: |
Mooie g40, alleen vond hem er mooier uit zien zonder die bumper maarja smaken verschillen ;)
|
Mooie g40, alleen die bumper.
Maar ja ieder zn eigen !! |
There goes the neighbourhood.
Zonde van die g40. |
G40 zijn erg leuke auto's. Bij dat soort auto's, auto's waarvan nog maar weinig originele nette over zijn, is het standaard en origineel maken mooier dan jouw voorbumper. Maar goed, ieder zijn ding. Het zijn iig erg leuke scheurijzers. Succes er mee.
|
jammer..
ook lekker een open luchtfilter.. dit is een draadje die ik niet volgen ga |
Quote:
:goodpost: |
Naja ieders zo zijn smaak he. Ik heb hem niet gekocht om hem orgineel te houden. Tja ik hou gewoon niet van orgineel maar van dikke bumpers en lekker laag en het is misschien zonde maar ja dan had ik maar een fiat panda ofzo moeten halen. Van de zomer word ie ook compleet overgespoten en alles strak gemaakt dan oogt het iig weer anders.
groeten Mitch |
Tja tis echt zonde van je g40 :chair: je kan hem ook op een andere manier strak maken zonder bumpers maarja als je er van houdt
|
Ieder z'n vak... Ik vind het ook niks, maar ALS mijn aankomende G40 goed is, zal ook niet iedereen tevreden zijn met wat ik eraan doe.... Dat is zo met mensen he...zoveel mensen, zoveel wensen. Dus ga vooral door met wat je mooi vind, hat gaat er niet om wat je doet, als je het maar goed doet zei m'n moeder altijd.
|
Nou mijn genesis blijft wel orgineel hoor!! Zondag naar d meeting in hoorn bij de mac
|
origineel vind ik de G40 ook veel mooier dik set wielen en laag doet wonderen !
voor mij in ieder geval gaan plastic !!!! maar het is jou auto dus wie ben ik om er over te oordelen ;) !? gr. Martijn p.s. welkom trouwens :D |
Leuke wagen hoor!
En niks van aantrekken over de bumper.. Heb dezelfde bumper op mijn 2f Classic G40 zitten :D Ieder zijn stijl en zolang iedereen dqat respecteert maakt het allemaal niks uit. We hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby, alleen de een doet het anders dan de ander.. |
Heb dezelfde bumper op mijn 2f Classic G40 zitten
ligt die g40 er al in dan?? ik wil de topic starter over een tijdje nog wel eens horen of die zo van die bumper houd.. |
toch zonde van zo'n mooie genesis! het geheel wordt er niet knapper van :eek: maarja ieder zijn ding. volgens mij zit ie nog goed in de lak.
p.s. blijf het zonde vinden :) |
|
Hangt erin, nu nog wat dingen aansluiten.. |
All times are GMT +1. The time now is 04:03. |