Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Help !!!!!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29262)

veerzes 22-02-2007 22:06

Help !!!!!!!

Hallo allemaal ik ben een MK 1 aant restaureren , hij is bijna klaar op de Kabel boom na !!
Er ligt nu een 2.0L 16V in met webers
Nu heb ik er wel de goede kabelboom bij maar er zij een paar stekkers die overbodig zijn geworden.
En om zeker te zijn dat ik de verkeerde weg laat zoek ik eigenlijk een bedradings schema met kleur codes van een Scirocco 16V.
Heeft iemand hier een werkplaats handboek ,en zoja kan/wil diegene de betreffende pagina,s naar mij faxen of mailen , PLEASE :thumbup: :) :thumbup:
IK zou daar zeer blij mee zijn !!

M,n fax nr is 071 4023859 of mail naar nicovanegmond@wanadoo.nl

veerzes 23-02-2007 18:37

Niemand die mij kan helpen !!!!!

golf mkII 16v 23-02-2007 18:43

Scirocco1 of2??
KR of PL??
Heb wel een paar vraagbaken waar wat instaat!

steven16v 23-02-2007 19:20

Quote:
Scirocco1 of2??

De 16v is alleen in de scirocco 2 geleverd.

Quote:
KR of PL??

Scirocco is alleen KR. Als ik het goed heb.

Heb wel schema's. Maar volgens mij niet digitaal. (heb geen scanner) Ik zal zondag als ik thuis ben even op de computer kijken. (ben nu op mijn werk)

einzer 23-02-2007 22:21

Onsteking nemen van een seat ibiza, porsche system ontsteking. Mogelijk in combinatie met de orginele ontstekingsmodule en bedrading van de Golf 1 Gti. Verdelerkap nemen van een citroën BX kom je beter weg met je bougieskabels.

Dan heb je alleen nog nodig water/olietemperatuur en oliedruk. De rest knip maar gerust weg!!!!!!! Heb je niet meer nodig. ;)

Mijn motor heeft in totaal ook maar een stuk of 7 draden aan de hele motor zitten. Kijk maar eens in mijn topic.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=21385

Chr-ome Weber 23-02-2007 23:46

hoi ik heb wel een russische site voor met een beetje engels :D :D ken je van iedere vw schema's krijgen
schema's

veerzes 25-02-2007 22:36

Alex , bedankt voor de info , ik ben erg benieuwd hoe je einzer er in het echt bij staat .
Ik ga aanstaande zaterdag bij Stroeve m,n opmaat gemaakte radiator ophalen , de zelfde als die van Ron Huizer die hij ook heeft gemaakt, ook liggen daar m,n webbers die Gerjan (Stroeve)heeft gepolijst (hoogglansverdicht)
Is het mogelijk dat ik zaterdag bij jou kan komen kijken en nog wat info vergaren , je zou mij daar erg mee helpen :)

veerzes 25-02-2007 22:41

Enne , Golf mk11 16V het is de scirocco 2 met een 16V KR blok.
Als jij daar documentatie van hebt zou het super zijn als je me de schema,s daarvan kon faxen naar mij :thumbup: :thumbup:

einzer 25-02-2007 23:11

Quote:
Originally Posted by veerzes
Alex , bedankt voor de info , ik ben erg benieuwd hoe je einzer er in het echt bij staat .
Ik ga aanstaande zaterdag bij Stroeve m,n opmaat gemaakte radiator ophalen , de zelfde als die van Ron Huizer die hij ook heeft gemaakt, ook liggen daar m,n webbers die Gerjan (Stroeve)heeft gepolijst (hoogglansverdicht)
Is het mogelijk dat ik zaterdag bij jou kan komen kijken en nog wat info vergaren , je zou mij daar erg mee helpen :)

Auto staat momenteel in de stalling, maar wie ben je eigenlijk?????

dekilo 26-02-2007 07:51

:postpics:

ingrob 26-02-2007 09:36

Quote:
Originally Posted by steven16v
Scirocco is alleen KR. Als ik het goed heb.

de scirocco16v is er ook met pl motor.(even ter info)

golf mkII 16v 26-02-2007 17:49

Quote:
Originally Posted by veerzes
Enne , Golf mk11 16V het is de scirocco 2 met een 16V KR blok.
Als jij daar documentatie van hebt zou het super zijn als je me de schema,s daarvan kon faxen naar mij :thumbup: :thumbup:

Heb daar helaas geen schema van maar heb zelf wel een GTI 16V [KR]
kan miss. wel wat foto's door sturen
Heb een vraagbaak van een PL :mad:
Of je komt een keer aan :thumbup:

veerzes 27-02-2007 21:37

Alex op je vraag wie ik ben , ik ben Nico van Egmond en kom uit Rijnsburg , ben VW rijder en een groot liefhebber ervan .
Ik rij dagelijks in een Jetta 2.0l 16V FSI turbo , KW schroefset ,RS6 velgen ,gechipt naar 252PK
Voor mn meisie heb ik een verlaagde VW Fox met leuke wielen en dan ben ik nog in het bezit van een MK1 uit 83 die we totaal gestript hebbenen vanaf de grond opnieuw aant opbouwen zijn
De foto,s van m,n project zijn niet naar m,n zin maar ik heb niet veel tijd om daar even aandacht aan te schenken .
Ik heb het onwijs druk met m,n bedrijf dus komt het niet altijd uit om alles stap voor stap vast te leggen .
Het project alleeen al is moeilijk te combineren met m,n werk , vrouw en 3kids
Met toch verwacht ik deze zomer te kunnen stralen op 1 van de vele meetings dit seizoen.
Ik heb wat foto,s gepost van mijn schatjes en zou zeggen kijk er naar en oordeel. :redface: :woowoo:
Wat betreft jou golf , misschien kan je me wat foto,s mailen van je motorruimte , ik kan begrijpen als je mij nog niet kent dat je wat voorzichtig bent met het laten zien van je MK1
Ben wel erg benieuwd welke sensoren in de cilinder kop die je niet hebt aangesloten of juist weer wel.
En bijv waar je benzine pomp zit , je bobine en je ontstekings module.
Daar moet ik nog een plekje voor zoeken, maar jij hebt vast wel een goede oplossing :cool:
Ik hoop dat ik jullie wat meer info over mijzelve heb verschaft en zal proberen volgende week wat meer fotoows te posten :D :D

Groeten Nico / Veerzes

http://www.mijnalbum.nl/Album=POMMOAZ3
http://www.mijnalbum.nl/Album=LGCZ6F66

veerzes 28-02-2007 21:35

up

Dennis@polo86c.nl 28-02-2007 22:54

Ik zou gewoon een VW dealer in de buurt even lief aankijken voor een kopie van de elektrische schema's.
Of op eBay/marktplaats werkplaatshandboeken kopen.

veerzes 28-02-2007 23:04

Dennis , bij de VW dealer ben ik al geweest , die moesten erg diep in het stof voor me en dan was het nog niet zeker of ze wat konden vinden .
Aangezien het bijna weekend is kan ik zaterdag bij stroeve de CDrom meenemen .
Maar het is handiger als ik bij iemand ff kan afkijken hoe het zit .
Kunnen ze bij mij in de werkplaats ook ,trouwens half zuidholland komt bij me langs voor reparaties .
Is hier zaterdags altijd een gezellige boel. :D :D

jetta mk1 '82 01-03-2007 17:50

hey nico ben je al wat (on)wijzer geworden ;) ??
denk dat ik zondag samen met johs even bij je kom kijken !
dan neem ik gelijk die ring voor je mee !

gr. Martijn

p.s. wie kan deze vw liefhebber een handje helpen !?

veerzes 01-03-2007 18:28

Ha die Martijn ,leuk dat je zondag ff langs kom ,zaterdag gaat de radiator en de Webers er weer op .

http://www.mijnalbum.nl/Album=38WFWN6T

Dit zijn ze dus , suf misschien en hier al veel besproken maar ik krijg die :confused: foto,s niet online !!
Waarschijnlijk te simpel voor mij :iamwithst

einzer 01-03-2007 18:44

Ik zal wel eens wat gegevens en foto's op de mail zetten naar je. Feit van komen kijken ligt gewoon moeilijk omdat de auto in de stalling staat. Maar wil je voor de rest best wel helpen, tenminste zover ik kan. Groeten en wat ik van je foto's heb gezien ziet er erg goed uit. Groeten

jetta mk1 '82 01-03-2007 18:55

carb's zien er erg netjes uit nico ;) !!

over foto's plaatsen is een topic zelfs ik kan het dus moet jij het zeker kunnen ;) !

gr. Martijn

All times are GMT +1. The time now is 19:49.