Randen rollen - Friesland
Hallo,
wie weet er een goed adres om de randen van mijn Jetta type 2 te laten rollen? Persoonlijke ervaringen? Heb al wat adresjes maar zou graag wat reacties willen horen. Vast bedankt! Groeten Johan |
hallo
ik heb zelf zon omrolapparaat gemaakt en kom uit joure(frl) misschien kun je zelf 1 maken???? is niet moeilijk groet johan |
Hamer en een tas en timmeren maar:D
|
Quote:
Moet wel netjes worden he:P Tis geen santana waar je op mag slaan! :D |
Quote:
flex werkt ook prima :D |
Quote:
Nee alberto :tongue: geen gebeun aan mijn Jetta :D Graag even serieuze reacties verder mensen! :rolleyes: |
Quote:
grappig :D ...........theo kloosteman heefd ook wel z'n rol ding ... |
Quote:
Daar heb ik genoeg verhalen over gehoord. Die moet ik maar overslaan vrees ik. Evengoed bedankt voor de tip! |
Quote:
verhalen genoeg ...wat er van waar is is wat anders ..... :thumbup: |
Quote:
Heb em gebeld hoor, maar hij klonk aardig benauwd over wat wel en niet mogelijk is. Scherm knikken enzo blabla. Ik wil de rand gerold hebben, maar ook de verticale rand een fractie naar buiten hebben. |
Quote:
theo benauwd ??? nog nooit mee gemaakt ken hem al meer dan 10 jaar maar oke jij zoekt het meer op het schade bedrijf vlak begrijp ik want wat jij wil met de roller doen ....zal niet mee vallen denk ik ...maar wie ben ik he :D |
Quote:
Het is toch echt zo, hij had het meteen al over risico's ed. Schade bedrijf vlak? Snap niet wat je bedoeld. Maargoed! Ontopic aub! |
Quote:
|
Quote:
Heeft dat apparaat niet. Maar ik zou toch niet posten als Wytze het kon :) |
Quote:
weet je nooit he ....maar goed het is wel te maken ....steld geen donder voor z'n ding maar weer ontopic ....wie helpt johan aan z'n rol ding mensen |
mn zwager heeft z'n randen ook bij theo gerold, was hellemaal goed gegaan :)
hij geeft geloof ik idd geen garantie |
zelf weten naar theo heeft die van mij ook gedaan en niks aan het handje.
maar zelf weten ;) |
Quote:
kan hij ook niet doen natuurlijk zou ik ook niet doen als ik z'n ding had :cool: |
Quote:
Nee zou ik ook niet doen, maar misschien bedoeld Jetta MaNiA daarmee dat hij "benauwd" klonk |
Quote:
Iemand snapt me!:D |
All times are GMT +1. The time now is 05:06. |