Mijn droombaan!
Dit zou ik wel op betaalde basis willen doen. :D
http://www.youtube.com/watch?v=83auuj9BDho En dat muziekje... :woowoo: |
ik zou dit liever met o**l doen :D nenee zo'n tests moeten er zijn maar ik dacht dat ze tegenwoordig toch meer tests binnen fabriek doen...
muziekje maakt het wel af ja |
hahahaha
daar zou ik ook wel me willen ruilen ja haha |
Super!!! :D
nooit gedacht dat een transporter zo ver kon vliegen :eek: :D |
haha :D
ja dan heb je een best leuk baantje ja, erg fijn muziekje ook :thumbup: :thumbup: Groeten |
En dan te koop op Ebay, zeer weinig gebruikt met hier en daar
een klein deukje of krasje. :D :D René (Tiefleger) |
Die gele die wordt afgetrapt zeg :D
Mooi filmpje, Dukes of Wolfsburg |
Wow vet, denk alleen dat je geen rug meer overhoud :D:D
|
Ik kan maar niet vinden hoe dit nummer heet! :D
|
Je kan het anders wel met Fordjes doen, kun je nog in NL blijven wonen ook. In Lommel, ben ik ook eens een dag geweest, geweldig was dat.
Met z'n allen in een transit over het gaten parcour, das ene wiel wel in een kuil ander niet en dat 250m lang volgas :D Kuilen waren zeg maar 30cm diep. De schuifdeur bewoog 15cm, haha. En we hadden een presentatie daar midden in de kombaan, hoorde je om de zoveel tijd, zoef, tijdje later weer, zoef, wat is dat toch??? Bleek een Range Rover Sport te wezen die ze 24 uur volgas aan het testen waren, mooi gezicht, sta je daar komt een Range Rover je met meer als 200 km/u voorbij zeilen. |
echt te gek dit filmpje
|
Gaaf, lijkt me een leuke baan.
Alleen snap ik niet dat ze in de auto cross en race rolkooien verlplichten en hier knallen ze er zonder mee:D Als je ziet hoe hard gele golf 3 langs komt vliegen als hij van de weg af komt en zand in:D nier normaal en dan zonder kooi haha |
HAHAHA!! Heb me bescheurd :D mede door het muziekje idd. :tongue:
|
Lijkt me niet echt arbo-technisch verantwoord :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |