ow mij God
Mijn zusje wees me op dit artikel
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=450 Weer een Einser naar de gallemiezen :mad: Weet iemand van wie de einser geweest is? Hij schijnt gestolen te zijn :( |
mooi dat ze gepakt zijn :thumbup: ,
voor de eigenaar is het zeer kloten :( |
je zal hem zo maar weer terug krijgen!!!
|
was 3weken geleden ook in groningen bij outdoor paintbalcenter stond verderop een
supernette golf sc echt helemaal origineel met een baksteen door het achterraam. heb nog fotos gemaakt met mn phone maar flits deed het niet |
zonde zonde maar als ze hem kwijt willen moeten ze maar ff bellen :D
|
M,n rechterbuitenspiegel is stuk! :(
Hoe kan dat??? :eek: De auto ligt er bovenop!!! :D golf1tattoo :rock: |
Quote:
dus... :confused: erg jammer dit! ziet (zag) er uit als een mooi golfje.. |
Dit was ook best een mooi Golfje.... Stond dinsdag hier achter het huis geparkeerd. De wielrand-lijsten aan de rechterkant waren eraf, die lagen in de auto. Ik ken die gasten overigens niet, was voor mij een vreemde auto. Hij viel me juist op, vanwege de mooie kleur en dat interieur. Daarom herken ik de auto ook nu weer. Erg zonde, was een mooie basis geweest. Maar goed, gelukkig hebben ze die idioot gepakt. Zal geen lieverdje zijn geweest.
|
Dit is echt erg voor de eigenaar auto totallos en vaak niet goed verzekerd dus je krijgt een paar eurootjes weer maar nooit de exacte waarde van het voertuig. Ben blij dat de mijne bijna altijd onderdak staat.
|
Quote:
vrachtwagen chauffeur? |
Quote:
Als we er van uitgaan, dat de eigenaar ook de bestuurder was, dan is het helemaal niet erg. Had ie niet zo stom moeten zijn, is z'n verdiende loon! Echter, als je de eigenaar van de Volvo 340 bedoelt, dan is het zeker zuur voor hem, maar als ie wijs is, plukt hij de bestuurder van de Golf kaal! |
Quote:
Einzer was gestolen hoor ;) |
No F-ing way! Heb ik dan overheen gelezen, mijn excuses! Geen idee of ie al gestolen was toen ie hier bij mij thuis stond, natuurlijk, maar das wel errug zuur! Ophangen die gast!! Was serieus een erg leuke Mk1 hoor.
|
Quote:
blond??? :thumbup: golf1tattoo :rock: |
:eek: jammer van die GTI :( :mad:
|
het was een 1100tje hoor. Check uitlaat en als je filmpje kijkt dan kun je kenteken zien JR-86-HY. En dat is een 1100.
Ja hij heeft idd een GTI interieur wel jammer dat ie plat is |
Ik had het filmpje niet bekeken, heb idd. naar het GTI interieur gekeken, maar het klopt, was idd. een 1100cc´tje heb ik net gezien.
|
Maakt niet uit, het was gewoon een net ding, leuke kleur, leuk interieur. Met een beetje liefde en aandacht was er echt een toppertje van te maken. Zeker met een ander blokje erin.
Ach ja, hij is niet meer, jammer dan. Erg jammer dan.. |
Quote:
De leukste thuis? Ken ik er meer van... neem onze theepot, plast in alle kopjes... OT: erg zonde dit, helemaal wanneer-ie door eén of andere lamlul wordt gejat en vervolgens even finaal aan puin wordt gereden. :mad: |
Quote:
Anders had ie de Groninger politie ook wel zoek gereden. :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |