Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   TK: Golf 2 GTI 1984 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28247)

Wahnsinn 23-01-2007 12:19

TK: Golf 2 GTI 1984 (Rallye Interieur, el. spiegels, el. ramen, el. koplampen)

Ik zet mijn oude auto hier te koop. Het is een Golf 2 GTI uit 1984 (82 kw)

km stand: 195.XXX
aantale deuren: 3
Origineel nederlands

Als opties heeft de auto:

Electrisch verstelbare spiegels
Electrische ramen (rechts ligt de bekabeling maar het systeem zelf ontbreekt omdat het stuk is).
Een radio van Blauwpunkt met cd-speler
Origineel schuifdak
startonderbreker
votex middenconsole
mistlampen voor
zijknipperlichten
voor en achter schijfremmen
rallye interieur

EDIT: Auto heeft ook een trekhaak

De kleur is hammerite grijs, door mijzelf gerold. De auto heeft geen roest, ook niet onder de hammerite ;)

Het interieur is van een Rallye Golf, in zeer goede staat. De wangen zijn keihard en het leer is goed in orde. In heb zelf voor 200 euro twee nieuwe stukken leer er in laten zetten... Het interieur is los al minimaal 700 euro waard.. als het niet meer is.

Daarnaast krijg je er nog in hoogte verstelbare koplampen bij. Helemaal compleet inclusief bekabeling en schakelaar. En voor de liefhebber ook nog bumpers en een grille met chromen bies, de bumper heeft wat werk nodig maar de chroomstrip is oké.

De motor trekt nog goed en is voor mij als leek te beoordelen als in orde. heeft alleen soms wat moeite om te starten als er korte stukken mee worden gereden.

De minpuntjes:

schakelen is een kommetje soep, hoogst waarschijnlijk te verhelpen met een revisieset van een paar tientjes
Handrem moet nagekeken worden
Een verstraler heeft een barst, maar is niet lek.
verwarming werkt niet naar behoren

De prijs: 1200 euro

Een paar dingetjes kloppen niet meer, het logo in de grille is weer het oude zwarte en bij het interieur zit in de wang van de bijrijdersstoel nog het oude stuk leer, dat is vervangen voor nieuw leer. Achterop zit het originele logo weer. Ook ligt de ruitenwisser plat.

Pedaalemmer 23-01-2007 17:24

Is de hamerite te verwijderen? Lekt het blok olie? Verbruikt hij veel olie? Heb je foto`s van de stoelen in de huidige staat?

Wahnsinn 23-01-2007 17:28

De foto die je hierboven ziet is zoals ze er nu bij staan. Alleen is de wang dan vervangen door een nieuw stuk leer, is goed gedaan.

De hammerite is te verwijderen door veel te schuren. Niet ideaal dus. Maar het roest niet. ;)

Het blok zweet een beetje maar zover ik weet geen lek, heb nog geen olie onder de auto gehad namelijk.

Wahnsinn 24-01-2007 14:57

up

Wahnsinn 26-01-2007 08:37

up

Wahnsinn 27-01-2007 11:51

UP!

Vandaag na een hele tijd er weer eens in gereden (mijn vader gebruikt hem wel regelmatig ;))

Trekt nog heel erg goed op! Veel beter dan ik dacht. Dus de motor is nog goed in orde.

Wahnsinn 28-01-2007 19:09

UP!

KM stand is op dit moment trouwens 195.500

Wahnsinn 30-01-2007 11:02

Oh ja, APK t/m 16 maart.
Nog vergeten, staat niet op de foto's maar de auto heeft ook een trekhaak!!

Wahnsinn 02-02-2007 14:54

En UP

Wahnsinn 05-02-2007 09:09

up

The~MastA 06-02-2007 15:52

verkoop de interieur ook los??
dus je voorstoelen, achterbank en deurpanelen...

Wahnsinn 07-02-2007 12:52

Quote:
Originally Posted by The~MastA
verkoop de interieur ook los??
dus je voorstoelen, achterbank en deurpanelen...

Je hebt PM.

UPPPPP

Trouwens,

Op dit moment worden de handrem, verwarming en schakelstangen gemaakt.

Wahnsinn 12-02-2007 15:29

Jurgen Santana 12-02-2007 17:45

Quote:
Originally Posted by Golf_Wolf
Maar het roest niet. ;)

Een auto roest meestal van binnenuit. Dit hou je niet tegen door hammerite op de buitenkant aan te brengen. Het duurt alleen langer voor je het ziet.

Wahnsinn 15-02-2007 11:42

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Een auto roest meestal van binnenuit. Dit hou je niet tegen door hammerite op de buitenkant aan te brengen. Het duurt alleen langer voor je het ziet.

Klopt, maar ik wil er mee zeggen dat ik niet over roestplekken heen heb zitten rollen om iets te verstoppen.

Wahnsinn 25-02-2007 13:53

Uppa

All times are GMT +1. The time now is 15:37.