1,3 manhatan uit de roode straat
omdat er niemand belangstelling heefd bij mijn vrouw haar groene golf gti
toch maar besloten om haar te gaan spuiten ( de golf dan :D ) dus op zoek naar een tydelijke op lossing Deze golf 1,3 kwam ik tegen op marktplaats in heelsum Dus op een dinsdag er heen ,geen apk deuk in de deur roest bij de uitlaat en het trek oog :( Maar ik geef hem de kans ook na bijna 3 ton km is de motor netjes droog en het is strarten en gaan ook na een weekje stil staan :thumbup: Dus we gaan haar op knappen eerst maar een apk ...nieuwe rem blokjes voor ...stond er op papier makkie dus .....apk er op Nu verlaagen, had nog een setje staan van de 16v die ik gesloopt heb dus die er onder en de velgjes met mooiere bandjes dan orgineel leek me wel stoer Mijn broer heefd de roest plekken verwijderd en gelijk de uit laat uitsparing dicht gelast. De gti gril van jurgen santana er in geklikt ( met geele lampies) Edition intrieur geplaatst ( nog bedankt ruud ) zo dat de vlake stoelen gewist konden worden. Vandaag hem maar even een poets beurtje gegeven en zie daar ze is weer bling bling :D Oke ze heefd hier en daar een deukje maar dat mag ook na een druk leven in de stad toch :D Volgende keer maar wat nieuw filter werk er in en wat nieuw bloed en dan kan haar werk als tijdelijke auto beginnen ... ( ze is nu ook te koop trouwens ) zo dat de groene in de renovatie kan groetjes uit de rooie straat :D :D |
Nette golf zo op de foto glimt goed kan je vrouw het wel ff mee doen dacht ik :D
|
Quote:
ben bang dat ze snel in de jetta kruipt :rolleyes: en ik in de golf naar het werk moet .maar ja in het echie glimt ie net zo hard :D |
[QUOTE=
Edition intrieur geplaatst ( nog bedankt ruud ) zo dat de vlake stoelen gewist konden worden. QUOTE] Graag gedaan alberto :D Mooie wagen geworden soow !!! |
zo glom die van mij ook altijd na een poetsbeurtje, is gewoon een stoere kleur.
|
ziet er weer goed uit Alberto :thumbup:
ook nog foto,s van de achterkant , dat van die uitlaatuitsparing |
Quote:
ja wis ronny |
mijn tekst pikken "rooie straat" he?! :D :D
|
Quote:
vond hem wel leuk nog dank daar voor :thumbup: |
Quote:
:iamwithst heb ook jaren met veel plezier in een ly3d manhattan rondgekart. |
:thumbup:
|
ha zo snel kan het gaan familie op bezoek ...verkocht
|
Snel gedaan dan! Wordt de nieuwe jas voor de groene nu nog wel wat?
|
auto's zat in deze wereld arnaud ...en ik kan het weten cross er hele week mee in het rond
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 22:57. |