Wat een zonde
Zoals sommige van jullie weten werk ik voor Volvo.
Afgelopen week heeft er een klein ongelukje plaats gevonden. Een heftruck chauffeur heet met de vorken van zijn truck een spiksplinternieuw 5 cylinder turbo blok met zoeen 220 PK omgestoten. De motor viel uit de inlage en sommige onderdelen zijn afgebroken. Kan naar mijn mening makkelijk gerepareerd worden. Wat hebben de leidingegvenden besloten...... Morgen gaat de motor de shredder in..... Ik wordt hier toch zo ziek van he.. |
damn, kun je leuk in een volvo 240 hangen en driften maar..
|
Waarom halen ze dan niet de nog bruikbare onderdelen ervan af? Dan levert het nog geld op...
|
lijkt mij dat dat geld weggooien is maar goed...
misschien de rompslomp eromheen wat tot dat besluit leide |
misschien kun je een paar centen bieden voor dat blok
of met de shredderguys praten, dat ze hem in jouw kofferbak gooien :-) Jens |
Joh jullie willen helemaal niet weten wat voor een onderdelen af en toe worden weggegooid.
Het is schijnbaar goedkoper om te shredden dan te verkopen. Vraag me niet waarom. Gemiddeld gaat er bij ons een vrachtwagen vol per maand naar de shredder. En dan alle mogelijke onderdelen. Laats nog gezien dat spiksplinternieuwe 19 inch velgen met nieuwe pirelli banden werden geshredderd. Echt zonde. Maar ja we zijn een consumptie maatschappij. |
Enig idee wat het kost om zo'n blok weer te demonteren en na te gaan wat wel en wat niet meer bruikbaar is?
Onderdelen kosten niks, manuren zijn duur. Als je de machines aanzet heb je elke paar minuten zo'n blok. Zonde is het wel, maar je doet er niks aan. Ik heb bij NedCar en veel andere fabrieken gewerkt, en daar was het ook niet veel anders. |
kun je de turbo er voor mij niet afschroeven????????????????
|
Belangrijker nog is je reputatie en die bescherm je door soms een wat hogere prijs te betalen.
|
Ik zou wel willen maar dan ben ik bang dat ik werkeloos ben!
|
Tja, dat is nu eenmaal zo. Doe je niks aan helaas. Maar wel erg om dat zo te zien.
|
adres van de schredder opzoeken en een 'accoordje' met hem ;) voor een vlaai of paar worstenbroodjes doen die lui niet moeilijk denk ik ;)
|
Heb bij mijn vorige werkgever 2000 dect telefoons moeten slopen. Omdat ze niet snel genoeg aan KPN waren geleverd. Nou mooi dat ik thuis een aantal dects heb staan :)
|
Ik moet maar aan het werk bij Shredder bv zo te lezen :D
|
haha dat dacht je!!
Wordt onder toezicht van bewaking vernietigd. |
All times are GMT +1. The time now is 15:49. |