welke velgen zijn dit??
iemand een idee welke velgen dit zijn??
ik heb zon idee dat het stalen velgen zijn maar hoe is het mogelijk dat hij ze dan heeft gepolijst?? |
volgens mij zijn dit audi wintervelgen.
maar ik kan het ook mis hebben hoor. |
Zijn aluminium
|
aluminium jah?
hoeveel inch zijn ze? weet iemand dat ook toevallig? |
Staan hier ergens te koop, meende 7 of 7.5 x 16.
|
5 gaats audi steek, idd alu
leuke wielen |
zijn dat geen oude A8 wieltjes of iets dergelijks
|
5x112 idd ...
|
Juist, vorige model Audi A8 winterfelgen.
Zijn inderdaad alu-velgen, steek is normaal 5*112 maar bij deze set herboord naar 4*100. Zoals onderstaande set: |
Dat is wel netjes gedaan .. oude gaten eerst dicht gelast ofzo ?
Ziet er beter uit dan de meeste setjes .. waar je veel dunne randjes hebt bij je boutgaten. |
Zonder nou nog een thread te openen met dezelfde vraag
ga ik hier gewoon verder: Wat zijn dit voor velgen (foto is van de volksforum galerij) |
Classicline velgen orginal vw
|
http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=66563
Wheels/Tires: Hand polished Le Castlettes 14x6 with Toyo T1-R 195/45/14 |
Christiaan heeft er een setje van te koop
(van die Classiclines: echte 'naam' is iets anders (iets met Avus ofzoiets), maar ze zaten onder de Golf 1 cabriolet in 'classicline' uitvoering vandaar ). |
Quote:
Inderdaad, eerst oude gaten dichtgelast. (oude gaten proper opschuren zodat het alu vrij ligt, eerste gat dicht lassen, laten afkoelen, gat van een andere velg dichtlasse, afkoelen,enz...) en dan geboord naar 4x100 en al laatste achterzijde van het center terug laten vlakken. Dat is de enige manier om het wat proper en degelijk te kunnen doen volgens mij. Kost wel wat meer maar 't is wel proper. @Baricade en sjampoo: Ik dacht dat Classic line velgen 15" waren? |
Quote:
Hmmm, nu ik zie van heel dichtbij zie, vraag ik me toch af of het wel mijn smaak is. Ik zou ze eens in het echt moeten zien denk ik. Wel strak karretje, die hemel is apart zeg. Als je verder niks te doen hebt, he :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:39. |