GEZOCHT: Deurpanelen voorkant 4-deurs golf mk1
Hallo,
ik zoek nog deurpanelen voor de voordeuren van een golf mk1 4-deurs. Het liefst in het zwart. aanbod graag via pb of email |
Hoi,
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat word een lastige zoek tocht voor origineel. Of heel veel sloop bedrijven af lopen, en heel veel geluk hebben. Maar misschien dat dit adres je kan helpen.www.typ-17.de ;) Groet Patrick. |
Quote:
Bedankt voor de tip Patrick, ik zal eens op deze site kijken. Probleem is ik wil luidsprekers inbouwen, maar niet de mooie originele deurpanelen daarvoor vern**ken. Daarom wou ik een setje erbij kopen. Hebben jullie dat anders opgelost? Doorboards zonder te moeten zagen etc. ??? |
Quote:
Hoi quattrodado, Er zit in de originele panelen een arcering waar de boxen komen. En dan koop je een setje opberg vakken, daar zitten de boxen in verwerkt. En het is nog handig ook. ;) Zo heb ik het zelf ook moeten doen, want ik heb ook mij eigen het schompes gezocht naar de deurpanelen, en ik wou en wilde alleen origineel. En heb deze gevonden bij een sloper, ook met gaten, in zand kleur. En een jaar later via het forum bruine opberg vakken kunnen bemachtigen. :D Hier is een link naar de opberg vakken, deze zijn wel zwart en niet duur. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27688 Groet Patrick. |
Hey Patrick,
die site is te gek! Echt hartelijk bedankt. Ik heb er net doorheen zitten browsen. Man, niet normaal wat je voor een golf 1 zo alles kan bestellen vanuit de winkel. En de prijzen zijn ook een grapje! De prijzen die je blijkbaar voor golf 1 "tuning" (ik haat dit woord) onderdelen betaalt, zijn nog lager dan gewone vervangings/slijtage onderdelen voor mijn audi (2ehandse witte knipperlichten gaan bijvoorbeeld regelmatig boven de 200 Euro op ebay weg). Deurpanelen Nu even naar die opbergvakjes kijken. inderdaad een handig idee. ik zag op die site trouwens ook deurpanelen, maar 135,- euries vind ik dan toch weer te pittig alleen om een paar boxen in de bouwen. Moet me blijkbaar nog flink inlezen in de golfwereld, maar op een of andere manier, raak ik op deze forum door de war... EDIT: Ik zie helaas geen opbergvakken in die advertentie. Zitten ze er wel nog tussen? Trouwens de 4-deurs deurpanelen zijn korter dan van de 2-deurs toch? |
Quote:
De 4 deurs is korter dat klopt. Maar in de war??? Hier heb je nog een foto en ze staan er nog tussen hoor. diverse box kapjes golf 1 €1,50 per kapje |
O ja,
En nog iets het kan geen kwaad om ook bij de VW te informeren. Want die hebben een standaard prijs voor spullen, waar een ander een slag uit wil slaan. Want de meeste mensen denken, op de een of andere site vragen ze zo veel voor een artiekel, dan zal het bij de VW wel helemaal niet te betalen zijn. PS. Als je nog spullen zoekt, PM mij maar, dan wil ik het gerust opzoeken voor je. De nummers dan he voor bij de VW. ;) |
Quote:
hey bedankt nog eens voor de tip! (ik zou eens een snelkoppeling voor het woord 'bedankt' aan moeten maken blijkbaar :) ) met de nummers kom ik er wel uit denk ik. e**a is geinstalleerd :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:41. |