Onze Kever
Vandaag onze Volkswagen T2a uit 1969 geruild voor een Volkswagen Kever uit 1969. Hier wat plaatjes.
Er moet nog wel een en ander aan gebeuren, maar de motor is in ieder geval goed.! De spagettie gaat er onder uit, dat werkt niet in Drempel City. |
Ziet er goed uit :thumbup: veel succes er mee.
Hebt trouwens ook een leuk huisje wilde het wel hebben is alleen een beetje uit de buurt |
Rico, ik wens je onwijs veel plezier en geluk met de nieuwe ride!
|
Mooie kar man! Ziet er goed uit...Maar waarom is de bus weggegaan? Daar had je toch allerhande plannen mee?
|
veel plezier met je kever
|
Quote:
Ja klomt, maar ik heb er gewoon niet de tijd voor om er mee te doen wat de plannen waren, vandaar een iets kleiner karretje |
Heerlijk, een (semi-)automaatje :thumbup: . Rijdt altijd erg lekker.
Leuke originele look, maar stiekum toch een niet standaard blokkie met pit zo te zien (dubbele carb.). Hou hem rijdend Rico!! |
leuke kever :thumbup: , heb je foto's van de spagettie uitlaat heb misschien wel intresse.
|
Sow! Mooie deal gemaakt!
Veel veilige km's gewemst! |
eindelijk van de bus af? dit lijkt me een mooie deal hoor! suc6!
|
leuke keef mooi kleurtje, orgineel een 1300 right?!
heb een harde 1600 uitlaat voor je liggen....heb je reeds ge-pb-t via keversite.... |
Mooi bakkie, heb je eindelijk waar je naar zocht :thumbup:
|
suc6 ermee, ziet er goed uit...!!!
|
Nog wat meer foto's op onze site: Kever
Ook voor de spageti |
spagetti ziet er goed uit, doe je hem weg incl de demper?
mvg sander |
Zo, een paar fototjes van de uitlaatchange.
Eindelijk echte kevergeluiden uit de uitlaat! Zo, nu nog de gordels, de banken, een nieuwe bestuurdersstoel, tapijt voor, nieuwe achterlichten, bodem aanpakken, carrosserie schuren en opnieuw lakken etc etc etc... Maar: Rico Rijdt! :D :D :D |
Bling-blokkie Rico!
Hier al wat van gemerkt? :thumbup: |
Quote:
Ja, hoor, ik heb een prima huwelijk, daar heb ik geen chroom voor nodig :) |
Nieuwe achterlichten? Wat is hier mis mee dan? :confused:
|
Quote:
Ze zijn oranje/rood Moet natuurlijk rood/rood zijn ;) |
All times are GMT +1. The time now is 18:10. |