![]() |
Stoelverwarming kabelboom mk1
Ik ben op zoek naar een kabelboom voor de stoelverwarming van mijn cabriotje. Het liefst een complete met relais' en schakelaar. Volgens mij past de kabelboom van bepaalde type's mk2 en scirocco ook. Dus heb je iets liggen bied maar aan! :)
Als iemand 1 heeft liggen die ik na mag maken (aan de hand van foto's of schema's) mag dat ook natuurlijk ;) |
Ik heb een stuk liggen. Daaraan zitten de relais. Ik zal in het archief duiken en een pica maken.
|
Moet dat schema nog wel ergens hebben, zal eens voor je gaan zoeken.
|
Thanx mannen!
PS: Rinus moet je nog iets hebben van jeroen? Ga zaterdag heen met cabrioboy. Of ben je er zelf? :D |
Als buurman de xenon binnen heeft ben ik er zelf zaterdag. Kunnen we wel samen rijden vanaf Hoogeveen.
|
Da's wel gezellie, wij gaan wel laat weg wegens geplande uitslaap werkzaamheden :D Hoelaat ga jij?
|
Koffietijd :D
|
Krijg net pm, cabrioboy gaat niet :-( Hoelaat ga jij? Misschien kunnen we carpoolen?
|
Trap m om 8 uur aan.
|
Hoelaat ben je dan ongeveer in Hoogeveen? Dan zorg ik wel dat ik er ben. Wat is een handige plek om af te spreken? McDonalds?
|
Volgens de routeplanner bij de Mac om 8:41, mijn rechtervoet kennende een ietsje eerder.
|
Ik ben er wel om 8:30 :D
|
en ik heb een kabelboom liggen, kan je even spieken.
|
Quote:
Hij mag niet meer mee. :D |
Kabelboom inmiddels gevonden en gekocht, nu nog een schakelaartje! :-)
|
En het schakelaartje is er ook, dus topic mag dicht :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:36. |